اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی:

نیمه دوم خرداد ماه انتخابات هیئت فوتبال خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خبر و اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: انتخابات هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در نیمه دوم خرداد ماه برگزار می‌شود.

نیمه دوم خرداد ماه انتخابات هیئت فوتبال خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

حسین فلاحتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نیمه دوم خرداد ماه سال جاری از سوی هیئت فوتبال استان به عنوان زمان برگزاری مجمع هیئت فوتبال برای انتخاب رئیس به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شد که فدراسیون به صورت ضمنی با این پیشنهاد موافق کرده است و به احتمال زیاد در همین تاریخ انتخابات هیئت برگزار می‌شود.

فلاحتی با اشاره به پایان زمان ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال تصریح کرد: در مدت 10 روزه ثبت‌نام از کاندیداها، 8 نفر شامل آقایان سیدهاشم حسینی، رئیس فعلی هیئت فوتبال استان، عباس چمنیان، سرمربی سابق تیم فوتبال پیام و استاد دانشگاه، حسین اسدزاده، عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، بابک زوار رضا، علیرضا نیکخواه، داور ملی فوتبال استان، محسن بمانی از پیشکسوتان فوتبال استان و بازیکن سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان، محمد قنبری، کارمند اداره ثبت احوال و سعید شجری، کارمند بانک ملت برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند.

مسئول واحد خبر و اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تاکید کرد: از تاریخ 20 اردیبهشت ماه جاری به مدت 5 روز مدارک این افراد در هیئت فوتبال بررسی خواهد شد و افرادی که دارای شرایط لازم برای شرکت در انتخابات هستند به حراست اداره‌کل ورزش و جوانان برای تائید صلاحیت معرفی می‌شوند.

وی افزود: دارا بودن 5 سال سابقه مدیریت و شرط سنی 35 تا 65 سال دو شرط مهم برای شرکت کاندیداها در انتخابات هیئت است که با توجه به این موضوع ممکن است در بررسی شرایط کاندیداها چند نفر دارای این شرایط نبوده و نتوانند در انتخابات شرکت کنند.

فلاحتی در ارتباط با وضعیت مدیریت هیئت فوتبال تا زمان برگزاری انتخابات این هیئت گفت: سید هاشم حسینی تا چهارم خرداد ماه قانوناً رئیس هیئت است و پس از این مدت در صورتی که فدراسیون فوتبال فردی دیگر را برای سرپرستی هیئت مد نظر نداشته باشد، وی به عنوان سرپرست هیئت را اداره می‌کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول