اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمان:

توسعه فوتبال نیازمند توجه به مناطق محروم است

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: توسعه فوتبال در سطح استان نیازمند توجه ویژه به مناطق محروم است.

توسعه فوتبال نیازمند توجه به مناطق محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، عباس ارجمند در نشست هم‌اندیشی رؤسای هیئت‌های فوتبال استان کرمان با تبریک و قدردانی از کسب عنوان قهرمانی و سومی تیم‌های فوتبال بانوان استان کرمان در لیگ برتر کشور خواستار توسعه فوتبال بانوان در سطح استان شد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی اصل نخست این اقدام است.

وی افزود: برای توسعه فوتبال در سطح استان کرمان این ورزش باید در مناطق محروم مورد توجه ویژه قرار گیرد و زیرساخت‌ها، امکانات و آموزش‌های لازم برای آنها در نظر گرفته شود.

ارجمند با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر همگانی کردن ورزش تصریح کرد: می‌توان فوتبال را در سطح استان همگانی کرد.

وی بر برگزاری رقابت‌های فوتبال در گروه‌های سنی مختلف به ویژه پایه در سطح استان به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده تأکید کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی، اتحاد و انسجام استانی می‌توان فوتبال کرمان را در دو بخش مردان و زنان به قطب جدیدی در کشور بدل کرد.

به گزارش فارس، در این نشست مهم‌ترین برنامه‌های فوتبال و فوتسال استان کرمان در سال 91 بیان و برای اجرای هر چه بهتر و تأثیرگذارتر آن مطالبی مطرح شد.

همچنین در ادامه تلاش برای موفقیت تیم لیگ برتری مس کرمان، تیم‌های مس رفسنجان و مس سرچشمه در لیگ دسته یک و همچنین تیم‌های شهرداری بم و فریکوی سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان و سایر تیم‌های فوتبال استان کرمان در گروه‌های سنی مختلف در لیگ‌های کشور مورد تأکید قرار گرفت.

در پایان این نشست نیز ارتقای سطح آموزشی مربیان و داوران و برگزاری کلاس‌های آموزشی در بخش‌های مختلف برای افزایش سطح و مدرک مطرح شد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول