اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن نفت مسجدسلیمان:

تیم‌های فوتبال خوزستان مربیان بومی را باور کنند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: جوانان خوزستان در فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما پایه‌های فوتبال استان از نیروهای غیر بومی پر شده است.

تیم‌های فوتبال خوزستان مربیان بومی را باور کنند

امیر عفراوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: استان خوزستان چه در زمینه بازیکن و چه در زمینه مربی دارای استعدادهای زیادی است که شاهد این حرف، قهرمانی تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران در سال 84 بود.

وی افزود: استقلال اهواز با بازیکنان و مربی بومی از لیگ دسته 2 به لیگ دسته یک صعود کرد و تیم ملی حفاری نیز از زیر گروه به لیگ دسته یک ارتقاء یافت.

هافبک راست تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: این رویدادهای مهم باید تلنگری برای مسئولان باشگاه‌های بزرگ فوتبال خوزستان شود و ورزشکاران بومی را باور کنند و بیشتر از این به آنها بها دهند.

وی با انتقاد از بها ندادن به مربیان فوتبال خوزستانی گفت: چرا به مربیانی که از بیرون می‌آیند و خوب نتیجه نمی‌گیرند چهار سال زمان داده می‌شود و با این حال هم برخی دوباره نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آورند. در صورتی که به مربیان خوزستانی چنین زمانی داده نمی‌شود و معتقدم که اگر مدت زمان خیلی کمتری به مربیان خوزستانی داده شود نتایج خیلی بهتری در مسابقات مختلف کسب خواهند کرد.

عفراوی با ذکر نام فریدون مردانی، داریوش یزدی و عبدالله ویسی به عنوان مربیان خوشنام خوزستانی افزود: مسئولان باشگاه‌های فوتبال خوزستان دنبال چه هستند و چرا به مربیان بومی استان خود اعتماد ندارند و از آنها استفاده نمی‌کنند.

بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان در ادامه به یکی دیگر از افتخارات مربیان خوزستانی اشاره کرد و گفت: در نیم فصل دوم که داریوش یزدی هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت از آخر جدول لیگ دسته یک به تیم دوم جدول صعود کرد و اگر در نیم فصل اول خوب نتیجه می‌گرفت قطعا به لیگ برتر راه می‌یافت.

امیر عفراوی در نیم فصل دوم لیگ دسته یک قراردادی دو ساله با تیم نفت مسجد سلیمان امضا کرد و با پیراهن شماره 29 به عنوان دفاع راست در این تیم بازی می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول