اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال کشور خبر داد

راه‌اندازی آکادمی‌های فوتبال در استان‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته آکادمی‌های فوتبال در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی آکادمی‌های فوتبال در استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی کفاشیان ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شش استان در مناطق شمالی، جنوبی، غربی و شرقی کشور برای راه‌اندازی آکادمی‌های فوتبال در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: این تیم به دلیل عدم ثبات در مدیریت و کادر فنی نتوانسته است به جایگاه شایسته خود در مسابقات داخلی و بین‌المللی دست یابد.

به گفته این مسئول پرسپولیس با وجود وضعیت نامناسب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی کرده بود ولی روز سه‌شنبه نتوانست این روند را ادامه دهد.

وی اظهار امیدواری کرد با تثبیت مدیریت این تیم به جایگاهی که تماشاگران و هواداران از آن توقع دارند دست یابد.

کفاشیان در ادامه با بیان اینکه برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در زمینه انتصاب رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها توسط فدراسیون صحت ندارد، اضافه کرد: روسای هیئت فوتبال 19 استان کشور امسال تغییر می‌یابند اما متاسفانه در این راستا گمانه‌زنی و شایعاتی مبنی بر انتصاب این افراد توسط فدراسیون فوتبال وجود دارد که این امر واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: فدراسیون حتی کمترین نقشی در انتخاب روسا ندارد و عملکرد روسای هیئت‌ها در طول چهار سال فعالیت خود ملاک تصمیم‌گیری مجمع فوتبال هر استان با حضور روسای هیئت‌های شهرستانی بوده و فدراسیون هیچ دخالتی در این موضوع نمی‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران همچنین به برنامه‌های مهم سال جاری این فدراسیون اشاره و اظهار کرد: بهبود استانداردهای باشگاه‌ها برای توسعه فوتبال حرفه‌ای، برگزاری انتخابات روسای هیئت‌های فوتبال در بسیاری از استان‌های کشور، کمک نرم‌افزاری به استان‌ها برای رشد فوتبال و حضور پررنگ استان‌ها در برنامه‌های مختلف فدراسیون از طریق میزبانی رویدادهای فوتبالی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون فوتبال کشور در سال 91 است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول