اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در گفت‌وگو با فارس:

صبا ‌الگوی ‌حرفه‌ای فوتبال ‌معرفی شود / صبا فصل آینده در قم مستقر می‌شود‌

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه تیم صبا در محیطی کاملاً اخلاقی و به دور از حاشیه توانسته رشد کند، معرفی این تیم به عنوان الگو در سطح فوتبال کشور را خواستار شد.

صبا ‌الگوی ‌حرفه‌ای فوتبال ‌معرفی شود / صبا فصل آینده در قم مستقر می‌شود‌

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور عصر امروز در حاشیه حضور در ورزشگاه یادگار امام قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ورزش برای جوانان یک ضرورت است و در این میان ورزش  فوتبال از جذابیتی خاص و محبوبیت بیشتری بین مردم به ویژه نسل جوان برخوردار است.

وی ادامه داد: برای جذب جوانان به محیط‌های ورزشی باید سعی کنیم فضای این محیط‌ها سالم و مملو از معنویت و اخلاق باشد تا شاهد ثمرات و برکات ورزش در جامعه باشیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور تیم صبا در قم ابراز داشت: حضور تیم صبا در قم زمینه خوبی برای ارتقای فوتبال استان به‌وجود آورد و بازی‌های خوب این تیم به ویژه در لیگ سبب شد تا استان قم پایه‌گذار یک حرکت ارزشی در فوتبال کشور باشد.

وی اضافه کرد: با وجود تمام نارسایی‌ها و با کمترین امکانات و بودجه تیمی در قم بسته شد که با وجود بازیکنان گمنام توانسته داعیه‌ آسیایی شدن داشته باشد.

موسی‌پور ادامه داد: تیم صبا در فضایی بدون حاشیه و در محیطی کاملاً اخلاقی رشد کرد و امروز می‌تواند به عنوان الگو به فوتبال حرفه‌ای کشور ارائه شود واین حرکت ارزشمند با همت مربیان و مسئولان و حمایت همه جانبه هواداران و حضور آنها در تمام شرایط و اوضاع جوی صورت گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تصمیم هیئت مدیره مقرر شده است که مقدمات حضور تیم صبا در قم فراهم شود و امیدواریم با فراهم شدن امکانات این تیم در فصل آینده در قم مستقر شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول