اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خلخال خبر داد

خلخال آماده میزبانی مسابقات فوتبال امید کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از آمادگی کامل شهرستان خلخال برای میزبانی مسابقات فوتبال امید کشور خبر داد.

خلخال آماده میزبانی مسابقات فوتبال امید کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتبال امید مناطق کشور اظهار داشت: این مسابقات روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر خلخال برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده رقابت سالمی را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق ورزشی در بین تماشاگران و ورزشکاران تصریح کرد: اخلاق و معنویت در کنار سایر فعالیت‌ها می‌تواند در بعد ورزش نیز تعالی یابد که ضرورت دارد چنین مؤلفه‌هایی مد نظر و مورد توجه قرار گیرد.

عبداللهی از زحمات و تلاش‌های شرکت بین‌المللی خلخال دشت به عنوان اسپانسر تیم‌های فوتبال خلخال از مدیریت شرکت بین‌المللی خلخال دشت تقدیر کرد.

در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال نیز از برگزاری مسابقات امید مناطق کشور با شرکت نماینده استان‌های تهران، ایلام، یزد و اردبیل خبر داد.

سید ناصر میرمرسلی گفت: تیم سایپا به نمایندگی از استان تهران، تیم تربیت به نمایندگی از استان یزد، تیم آبدانان ایلام به نمایندگی از استان ایلام و تیم خلخال دشت به نمایندگی استان اردبیل در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی از آمادگی امکانات رفاهی، ورزشی برای حضور تیم‌های ورزشی میهمان در شهرستان خلخال خبر داد و خاطر نشان کرد: تیم‌ها روز 20 اردیبهشت ماه در هتل آبگرم کوثر اسکان می‌یابند.

میرمرسلی ادامه داد: اگر تیم خلخال دشت تلاش خود را دو چندان کند و در مقابل تیم‌های رقیب با پیروزی میدان را ترک کند به عنوان نماینده استان اردبیل در لیگ امید دسته یک کشور حضور می‌یابد.

این مسئول با قدردانی از هیئت‌های ورزشی و هیئت فوتبال خلخال سال گذشته را پرافتخارترین سال برای ورزش خلخال به ویژه فوتبال عنوان کرد و بیان داشت:‌ در 40 سال گذشته این اولین سالی است که تیم خلخال به عنوان نماینده استان اردبیل در چندین مسابقه کشوری و استانی حضور یافته و مقام کسب کرده است.

به گزارش فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: امسال شرکت بین‌المللی خلخال دشت برای تقویت و توسعه تیم‌های فوتبال خلخال و بالا بردن مهارت‌ها و حضور در مسابقات کشوری بیش از 130 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده است که امیدواریم حمایت‌های مالی این شرکت اسباب حرکت رو به رشد فوتبال خلخال به سوی لیگ دسته یک و دو را فراهم کند.

میرمرسلی از همکاری خوب شهرداری، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و علوم پزشکی در اعزام تیم‌های پزشکی و آمبولانس قدردانی کرد و افزود: چمن استادیوم تختی خلخال برای برگزاری مسابقات پایه مناسب بوده ولی برای مسابقات بزرگسالان استاندارد نیست.

وی همچنین از تبادل موافقتنامه و انتخاب پیمانکار برای ساخت خوابگاه ورزشی خلخال خبر داد و تصریح کرد: این عملیات در اواخر این ماه آغاز شده و با تکمیل آن در جنوب استان می‌توانیم میزبان تیم‌های ورزشی و اردوهای کشوری باشیم.

 

منتخب مردم اردبیل قهرمانی سجاد انوشیروانی را تبریک گفت

منصور حقیقت‌پور منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم به دنبال افتخارآفرینی سجاد انوشیروانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در پیامی این موفقیت را به جامعه ورزشی استان و فرزند قهرمان اردبیل تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: فرزند قهرمان و دلاور اردبیل سجاد انوشیروانی با درخشش در رقابت‌های آسیایی بار دیگر افتخاری به یادماندنی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و دل دوستداران ورزش را شاد کردند.

حقیقت‌پور در پیام خود آورده است: این قهرمان ملی در جریان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی به رغم آسیب‌دیدگی زانو با مدد گرفتن از غیرت و تعصب مثال‌زدنی و با توسل به قمر منیر بنی‌هاشم آقا ابوالفضل‌العباس (ع) با مهار وزنه‌های سنگین به ویژه در حرکت سه ضرب با کسب مدال نقره زمینه قهرمانی تیم وزنه‌برداری ایران را فراهم آورده و گوشه‌ای از استعدادها و توانایی‌های فرزند قهرمان این دیار را به نمایش گذاشتند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش، دست‌اندرکاران وزنه‌برداری استان و سجاد انوشیروانی قهرمان با اخلاق و غیرتمند اردبیلی و فدراسیون وزنه‌برداری و رئیس پرافتخار آن جهان پهلوان حسین رضازاده تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت جوانان لایق اردبیل مقدس سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور را در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری و المپیک آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول