اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش خراسان‌شمالی خبر داد

ساخت 4 سالن ورزشی در 4 روستای بالای 1000 نفر اسفراین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: سالن ورزشی در چهار روستای بالای یک‌هزار نفر اسفراین ساخته می‌شود.

ساخت 4 سالن ورزشی در 4 روستای بالای 1000 نفر اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسانشمالی، غلامحسین شاکری با حضور در روستاهای اسفراین از امکانات این روستاها برای اجرای طرح‌های ورزشی بازدید کرد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از روستاهای حسن آباد، چهل حصار، خوشین و چهار برج با جمعیت بالای یک‌هزار نفر که با پیگیری‌های نماینده شهرستان اسفراین و موافقت وزیر ورزش و جوانان ساخت چهار سالن ورزشی در این روستاها مصوب شده است، بازدید به عمل آمد.

شاکری در این بازدید اظهار داشت: پس از موافقت‌های اولیه و مطالعات و این طرح‌ها توسط گروه فنی و مهندسی عملیات ساخت این سالن‌ها با اعتبار 9 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این در دور سوم سفر ریاست جمهوری به خراسان‌شمالی ساخت طرح‌های ورزشی برای 14 روستای بالای هزار نفر جمعیت استان به تصویب هیئت دولت رسیده بود.

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها نیز با اعتبار 28 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول