اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش فیروزکوه خبر داد

پیشرفت 85 درصدی سالن ورزشی حصار بن فیروزکوه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه از پیشرفت 85 درصدی احداث سالن ورزشی روستای حصار بن در این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی سالن ورزشی حصار بن فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی صداقت امشب در حاشیه نشست دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی (دهستان حبله‏رود) فیروزکوه که در بخشداری مرکزی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آینده نزدیک، سالن ورزشی روستای حصار بن فیروزکوه به بهره‏برداری می‏رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت‏های ورزشی روستایی و عشایری، اعضای شوراها و دهیاران باید در کنار  شورای ورزش روستایی حلقه‏های به هم زنجیر شده‏ای شوند تا کارها پیش رود.

صداقت بیان کرد: با اقدام ضعیف یکی از حلقه‏ها، اهداف مشخصی که در اولویت است، محقق نخواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه افزود: باید با برقراری تعامل و ارتباط صحیح در کنار یکدیگر در جهت محقق شدن اهداف پیش‏بینی شده برای ورزش روستایی هم در بعد همگانی و هم در بحث قهرمانی گام‏های موثر و مفیدی برداشت.

صداقت افزود: با تشکیل سازمان‏های مردم نهاد ورزشی و تیم‏های ورزش روستایی و انجام فعالیت‏های خودجوش جوانان روستایی با کم‏ترین هزینه می‏توان  برنامه‏های خوب و باکیفیتی ارائه داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در ادامه بر لزوم حفاظت و نگهداری از اماکن ورزشی تاکید کرد و افزود: قریب به 3 میلیارد تومان برای تامین سخت‏افزارهای ورزشی در این شهرستان هزینه شده است.

صداقت یادآور شد: این امر بیانگر آن است که باید در جهت حفاظت و نگهداری اماکن ورزشی همواره کوشا باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول