اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تربیت‌بدنی شورای اسلامی بنک خبر داد

بهره‌برداری از سالن مجهز و استاندارد ورزشی در ساحل بنک

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون تربیت‌بدنی شورای اسلامی بنک از بهره‌برداری از سالن مجهز و استاندارد ورزشی در ساحل بنک خبر داد.

بهره‌برداری از سالن مجهز و استاندارد ورزشی در ساحل بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عبدالله عبداللهی بعد از ظهر امروز در مسابقه بزرگ طناب‌کشی در ساحل زیبای خلیج فارس در شهر ساحلی بنک اظهار داشت: این مسابقه با همکاری و شرکت پایگاه‌های بسیج و مدارس بنک برگزار شده که کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

وی افزود: شهر بنک دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار زیبایی است که با تلاش و فعالیت بیشتر می‌توانیم این شهر را به قطب گردشگری تبدیل کنیم.

رئیس کمیسیون تربیت‌بدنی شورای اسلامی بنک خاطر نشان کرد: گسترش ورزش و تفریحات سالم امری لازم و ضروری است و مسئولان شهرستان کنگان همکاری نزدیکی با شورا و شهرداری بنک در توسعه زیرساخت‌های ورزشی دارند.

عبداللهی از بهره‌برداری از سالن مجهز و استاندارد ورزشی در ساحل بنک خبر داد و تصریح کرد: سالن ورزشی شهر به زودی افتتاح می‌شود که امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم و ورزشکاران را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در برنامه‌های آینده، سالن ورزشی دیگری نیز با سقف کوتاه ساخته خواهد شد که امیدواریم بتوانیم بخش کوچکی از نیازهای جوانان را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون تربیت‌بدنی شورای اسلامی بنک گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک قصد دارند در آینده نزدیک قسمتی از زمین‌های پارک ساحلی را به ورزش فوتسال، هندبال و والیبال ساحلی اختصاص دهند که هم می‌تواند مورد استفاده جوانان شهر بنک باشد و هم میزبان مسابقات شهرستانی و حتی استانی باشد.

عبداللهی بیان کرد: ساماندهی بازار در شهر بنک در دستور کار قرار دارد و در زمینه انتقال دوشنبه‌بازار از خیابان شهید نادری به محل دیگر رایزنی شده که این امر محقق می‌شود.

وی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در امر ساحل‌سازی گفت: شهرداری و شورای شهر در توسعه و زیباسازی ساحل بنک اقدامات خوبی انجام داده‌اند و در دو سال گذشته شاهد بهبود وضعیت هستیم.

عبداللهی افزود: برای پیشرفت شهر بنک نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم و باید از همه امکانات و توان موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول