اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال ‌جاری

9 سالن ورزشی در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌ جاری 9 باب سالن ورزشی در این استان احداث می‎شود.

9 سالن ورزشی در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

ابوالقاسم علیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی پروژه‌های عمرانی این سازمان با پیشرفت خوبی در دست اجرا است.

وی افزود: همچنین در سال‌ جاری تعداد 9 باب سالن ورزشی و دو باب استخر در مناطق مختلف این استان احداث خواهد شد.

علیاری با اشاره به میزان اعتبارات اختصاص داده شده به این پروژه‌ها، گفت: در حال حاضر افزون بر 24 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای اجرایی شده پروژه‌های نوسازی این استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بدون شک می‌توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، این عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ‌تر شوند.

وی با اشاره به اثرات مثبت ورزش، گفت: ورزش باعث زیاد شدن توده عضلانی بدن و مصرف بیشتر انرژی نیز می‎شود، تمرینات مرتب و منظم ورزشی باعث کم شدن چربی می‌شود و نمی‎گذارد چاق و بیمار شوید.

علیاری با تأکید بر اینکه ورزش پیر شدن و سالمندی را به تاخیر می‌اندازد، ادامه داد: ورزش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، عروقی و سکته‌های مغزی را کاهش می‌دهد، ورزش باعث زیاد شدن مقدار گردش خون موثر در بدن می‌شود و از لخته شدن خون در سیاهرگ عمقی پا جلوگیری می‌کند و دستگاه قلبی عروقی و دستگاه تنفس و ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نیازهای آمورشی استان اعلام کرد: هم‌‌اکنون 45 روستای این استان نیازمند ایجاد فضای آموزشی استاندارد هستند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری تحولی عظیم در بخش مدرسه‌سازی اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول