اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

هیچ سالن ورزشی در خراسان‌جنوبی نباید بلااستفاده باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات ورزشی گفت: هیچ سالن ورزشی در سطح استان نباید بلااستفاده باشد و باید مورد استفاده بهینه آحاد مردم استان قرار گیرد.

هیچ سالن ورزشی در خراسان‌جنوبی نباید بلااستفاده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه مشترک شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی در راستای ساخت سالن‌های ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی انجام شده است.

*دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان همکاری کنند

وی به برگزاری المپیاد ورزشی دختران دانشگاه‌های سراسر کشور در تیرماه سال جاری در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و گفت:‌ باید کلیه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری مرکز استان و صدا و سیما همکاری لازم در این زمینه را انجام دهند.

استاندار خراسان‌جنوبی خواستار تشکیل یک کمیته تخصصی در زیرگروه این شورا در استان شد و اظهار کرد: باید جمعی از نخبگان ورزشی و پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی در این کمیته تخصصی حضور داشته باشند تا مهم‌ترین مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گیرد و برای تایید نهایی به این مجموعه ارسال شود.

*بخش‌های مختلف ورزشی باید ساماندهی شود

رشید با بیان اینکه باید بخش‌های مختلف مرتبط با امور ورزشی از جمله باشگاه‌ها و هیئت‌های مختلف ورزشی مورد ساماندهی دقیقی قرار گیرند، تصریح کرد: البته پیش از این نیز این مورد تذکر داده شد اما مورد پیگیری جدی قرار نگرفت.

وی گفت: اهمیت ورزش، ساماندهی و توسعه کمی و کیفی آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و یک جامعه متعالی و موفق در منطقه و در سطح جهان باید به امور ورزش خود توجه ویژه‌ای داشته باشد.

*پیوست‌های فرهنگی برای ورزش مورد توجه قرار گیرد

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد:‌ همچنین باید به پیوست‌های فرهنگی برای ورزش نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول