اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش بجستان:

تنها سالن ورزشی بجستان جواب‌گوی نیاز ورزش این شهرستان نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بجستان گفت: در حال حاضر شهرستان بجستان دارای یک سالن ورزشی با حداقل امکانات است که با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و علاقه‌مندان به ورزش، این سالن پاسخ‌گوی نیازهای موجود شهرستان نیست.

تنها سالن ورزشی بجستان جواب‌گوی نیاز ورزش این شهرستان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد سلمانیان با اشاره به حضور یک تیم والیبال و 2 تیم فوتسال این شهرستان در لیگ استانی، اظهار داشت: سالن موجود برای میزبانی مسابقات این تیم‌ها، شرایط مطلوبی نداشته و برگزارکنندگان مسابقات، با ازدحام جمعیت تماشاچیان، دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

سلمانیان اتمام استخر نیمه‌تمام این شهرستان را از دیگر اولویت‌های سال جاری این اداره در حوزه طرح‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: پیگیری‌هایی در این ارتباط با اداره‌کل ورزش و جوانان استان انجام شده تا میزان اعتبار تخصیص داده شده، افزایش یافته و این استخر هر چه زودتر مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

وی در توضیح برنامه‌های به اجرا درآمده در روزهای ابتدایی سال، تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتبال «جام بهاران» در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان در سه منطقه، برگزاری مسابقات طناب‌کشی، فوتسال روستایی و عشایری، مسابقات بومی و محلی و هم‌چنین اعزام تیم والیبال بزرگ‌سالان این شهرستان به مسابقات لیگ استان از جمله فعالیت‌های ورزشی این اداره محسوب می‌شود.

سلمانیان در توضیح برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بجستان در دو ماه باقی مانده از فصل بهار، گفت: مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های این شهرستان در سوم خرداد‌ماه سال جاری، به مناسبت آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بجستان هم‌چنین افزود: برگزاری مسابقات والیبال باشگاهی شهرستان بجستان با حضور 12 تیم و برپایی همایش پیاده‌روی با مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان در هفته معلم، از دیگر برنامه های 3 ماه ابتدای سال این اداره است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول