اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش مینوشهر خبر داد

احداث سالن ورزشی 3 هزار متری در مینوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش مینوشهر با اشاره به گسترش امکانات ورزشی در این منطقه از احداث سالن ورزشی 3 هزار متری در مینوشهر خبر داد.

احداث سالن ورزشی 3 هزار متری در مینوشهر

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان مینوشهر در راستای توسعه بخش ورزش در منطقه تاکنون اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی افزود: این اداره با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه‌ها و اقدامات مطلوبی را در این زمینه در دستور کار قرار داده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر با اشاره به گوشه‌ای از این اقدامات خاطر نشان کرد: به‌ زودی زمین چمن مصنوعی برای علاقمندان به ورزش در این منطقه احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین یک سالن چند منظوره نیمه ساخت در حال اتمام است که به زودی برای جوانان مینوشهری قابل بهره‌برداری‌ می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر با تأکید بر موفقیت ورزش این منطقه اظهار کرد: ورزش این ناحیه در سطح کشوری نیز پیش رفته است و از فعالیت بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است.

وی در ادامه وجود عبدالنبی آلبوغبیش "مسئول هیئت کاراته و همچنین مربی این رشته به سبک کیوکشین" نایب قهرمان جهان و نیز زینب بدری که عضو تیم ملی هندبال جوانان کشور است، را از موفقیت‌های ورزشی مینوشهر دانست.

پورعواد با اشاره به همکاری منطقه آزاد اروند با ورزش مینوشهر عنوان کرد: با توافق و همکاری سازمان مذکور و همچنین تصویب هیئت رئیسه منطقه آزاد به زودی در فضایی 3هزار متری واقع در زیر پل کابلی در مینوشهر به احداث سالن ورزشی مختص رشته‌های کشتی، رزمی و قایقرانی می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: ورزش این ناحیه در راستای سلامتی و کسب راه موفقیت گام برمی‌دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر در پایان بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات در دستور کار بتوانیم در سال جاری شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به معنای کامل محقق کنیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول