اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بی‌توجهی مسئولان به تکمیل سالن ورزشی کندلوس

خبرگزاری فارس: مردم کندلوس در حالی از عدم تکمیل سالن ورزشی کندلوس گلایه دارند که مسئولان فقط از اختصاص تنها چند پاکت سیمان برای پروژه‌های نیمه تمام خبر می‌دهند.

بی‌توجهی مسئولان به تکمیل سالن ورزشی کندلوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کجور مازندران، در سال 1386 از سوی وراث یکی از اهالی کندلوس زمینی به مساحت 500 متر برای احداث سالن ورزشی چند منظوره به کندلوس اهدا شد تا فضای ورزشی مطلوب در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.

بر این اساس شورای اسلامی کندلوس نیز طی مکاتبه‌ای با سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی وقت تقاضای اعتبار مورد نیاز برای احداث این مجموعه ورزشی را کرد و در نهایت نیز در آبان همان سال کلنگ احداث آن با حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستان و بخش کجور به زمین زده شد.

جهانشیر شیخ الاسلامی رئیس شورای اسلامی کندلوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور در این باره گفت: در سال 87 شورای اسلامی کندلوس با هزینه‌ای بیش از 25 میلیون تومان فنداسیون اجرا شد و مبلغ 50 میلیون تومان اعتبار هم از سوی تربیت بدنی وقت برای ادامه روند احداث تخصیص یافت که این میزان مبلغ تنها برای ساخت سوله هزینه شده است.

وی تصریح کرد: پس از نصب سوله برای تسریع در اجرای پروژه سالن چند منظوره کندلوس مکاتبات و پیگیری‌های مکرری با استان انجام شد و تربیت بدنی وقت مازندران با وجود دستور سازمان تربیت بدنی کشور، هیچگونه اقدام مثبتی در این باره نسبت به پروژه ورزشی کندلوس صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و دهیاری کندلوس همچنین از طریق وزیر ورزش و استانداری مازندران نیز پیگیر موضوع سالن ورزشی چند منظوره کندلوس شد که تا این لحظه هیچگونه اعتباری برای این امر اختصاص نیافت و مسئولان باید در قبال افکار عمومی، اهالی کندلوس و منطقه پاسخگو باشند و از به هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری به‌عمل آورند.

رئیس شورای اسلامی کندلوس بیان داشت: با توجه به اینکه سوله نصب شده چند سالی است که در معرض سرما و گرما قرار دارد احتمال فرسوده شدن و از بین رفتن آن بسیار زیاد است و این در حقیقت به هدر رفتن سرمایه‌های ملی است.

 

*هیچ اعتباری به طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی کجور اختصاص نیافت

سید نادر موسوی زاده بخشدار کجور نیز در این باره به خبرگزاری فارس گفت: در سال 90 برای اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در کجور یک ریال هم اعتبار اختصاص نیافت.

وی افزود: چند سالن ورزشی در منطقه کجور نیمه تمام به حال خود رها شدند و همه آنها در انتظار اعتبارات مورد نیاز هستند اما تاکنون هیچ رقمی نرسید.

بخشدار کجور گفت: فقط به سالن ورزشی در روستای لرگان کجور چند پاکت سیمان اختصاص یافت اما طبیعتا این کافی نیست و باید اعتبار کافی تخصیص یابد.

 

*اعتبارات شهرستانی نداریم

کریم پرکاس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر نیز در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اعتبار شهرستانی لازم را نداریم و با کمبود اعتبار مواجه هستیم و باید منتظر اعتبارات شهرستانی برای نوشهر باشیم.

وی افزود: مبلغ 26 میلیون تومان اعتبار موجود برای سالن چلندر هزینه شد و باید منتظر ماند تا اعتبار جدید برسد چرا که علاوه بر کندلوس سالن‌های ورزشی نیمه تمام روستاهای لرگان، علی آباد و... نیز وجود دارند.

پرکاس اظهار داشت: به‌زودی کف پوش و فضای سالن ورزشی شهر جدیدالتاسیس پول کجور را با اعتباری به مبلغ بیست میلیون تومان نوسازی و مرمت می‌شود.

وی از ساخت ورزشگاه جدید در نوشهر خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک عملیات ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری که جزو مصوبات سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب است در زمینی به مساحت پنج هکتار در منطقه سنگ تجن نوشهر آغاز می‌شود.

------------------------------------------------

گزارش از محمدحسین ملایی کندلوسی

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول