اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان:

980 میلیون تومان برای ساخت پارک فن‌آموز زنجان هزینه شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: 980 میلیون تومان اعتبار برای ساخت پارک فن‌آموز زنجان هزینه شده است.

980 میلیون تومان برای ساخت پارک فن‌آموز زنجان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک‌ فن‌آموز زنجان گفت: با اجرای طرح داودقلی دلجویی و ایجاد امکان برای ساخت دو ساختمان قرینه هم ساخت پارک فن‌آموز در استان آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی شده است، معماری این ساختمان به صورت سنتی بوده و طرح قدیمی داودقلی دلجویی از بین نرود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساخت پارک فن‌آموز از سال 88 آغاز شده است، اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌هایی که قبلا صورت گرفته بود، پارک فن‌آموز زودتر از زمانی که برای آن مقرر شده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این محل به عنوان یک مجموعه فرهنگی کاربری می‌شود، افزود: یکی از اهداف ساخت این مجموعه ارتقا سطح علمی است.

کریمی در ادامه با اشاره به اینکه 980 میلیون تومان اعتبار تا کنون برای ساخت این پارک هزینه شده است، اضافه کرد: همچنین 200 میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات این پارک هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این پارک برای ارتقا سطح علمی و همچنین مشاهده مسائل علمی از نزدیک برای دانش‌آموزان طراحی شده است، اضافه کرد: لازم است در راستای افزایش فعالیت‌ها، تجهیزات این پارک نیز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول