اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان

سومین پارک علم و فناوری استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سومین پارک علم و فناوری استان بوشهر افتتاح شد.

سومین پارک علم و فناوری استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پارک علم و فناوری بندر کنگان اظهار داشت: توسعه پژوهش و تحقیق در مراکز علمی باید مورد توجه مسئولان مراکز آموزشی قرار گیرد.

مهدی محمدی با اشاره به روند شکل‌گیری پارک‌های علم و فناوری در کشور افزود: پارک‌های علم و فناوری نقش مهمی در توسعه پایدار در سطوح ملی و بین‌المللی دارد.

وی تصریح کرد: پردیس علم و فناوری استان در سال 87 با رویکرد گاز و پتروشیمی، دریا، ICT، کشاورزی و ...راه‌اندازی شد و خوشحالیم که امروز شاهد راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور گاز و پتروشیمی در این شهرستان به عنوان یکی از مصوبات سفر دور سوم ریاست جمهوری هستیم.

محمدی با بیان اینکه هم‌اکنون 3 مرکز رشد واحدهای فناور در استان فعال است از راه‌اندازی چهارمین مرکز رشد در شهرستان تنگستان در آینده نزدیک خبر داد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان کنگان گفت: امیدوار هستیم با راه‌اندازی این مرکز کمک مهمی به زیر ساخت‌های شهرستان، توسعه فناوری و اشتغال نیروهای بومی داشته باشد.

محمدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی پارک علم و فناوری یادآور شد: در حوزه نفت و گاز اقدامات مهمی در حوزه پژوهشی انجام داده‌ایم و در صورت حمایت و تامین منابع لازم برای ساخت کارگاه‎های پیشرفته قطعه‎سازی قادریم همه نیاز صنایع پتروشیمی استان بوشهر در این زمینه را تامین کنیم.

وی بیان کرد: آمادگی راه‎اندازی کارگاه پیشرفته قطعه‎سازی در منطقه کنگان را داریم طوری که تمام نیازهای فنی و تخصصی صنایع نفت و گاز در استان بوشهر را پوشش دهد.

در این آیین سومین پارک علم و فناوری استان بوشهر در بندر کنگان افتتاح شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول