اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای اهداف پژوهشی صورت گرفت

انعقاد تفاهمنامه همکاری دانشگاه پیام‌نور و پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: به منظور ارتقای اهداف پژوهشی و فرهنگی، دانشگاه پیام‌نور و پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی تفاهمنامه‌ای را امضاء کردند.

انعقاد تفاهمنامه همکاری دانشگاه پیام‌نور و پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به تجربیات مشترک این پارک با دانشگاه پیام‌نور در انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و هم‌چنین برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی تفاهم‌نامه‌ای بین این پارک و دانشگاه پیام‌نور منعقد شد.

محمدرضا دوستی اهداف اصلی این تفاهم‌نامه را تعمیق و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فنی بین دانشگاه و پارک عنوان کرد و گفت: توسعه برنامه‌های آموزشی و پژوهشی متناسب با نیازهای مشترک و همکاری در زمینه انتشار کتب و نشریات علمی و تخصصی از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین ارائه خدمات مشاوره‌ای مرتبط با نوع فعالیت‌های طرفین و انجام پروژه‌های ملی و بین‌المللی به صورت مشترک از دیگر اهداف مورد نظر است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی نیز گفت: پارک علم و فناوری در استان از بدو تأسیس حمایت‌های بسیار خوبی از مخترعان و استعدادهای جوان داشته که قابل تقدیر است، اما این حمایت‌ها مغفول مانده است.

محمد ثقفی بر همکاری بین دانشگاه و پارک علم و فناوری تأکید کرد و ادامه داد: باید دانشجویان با استعداد را در زمینه همکاری با این پارک بیشتر ترغیب کنیم.

وی بر لزوم شناسایی دانشجویان علاقه‌مند و مستعد تأکید کرد و افزود: در این زمینه باید استعدادهای جوان را پرورش داده و شناسایی کنیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول