اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پارک علم و فناوری قم:

500 شرکت زیرپوشش پارک علوم و فناوری قم قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: سرپرست پارک علم و فناوری قم گفت: پارک علم و فناوری قم تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از 500 شرکت دانش‌بنیان را زیرپوشش قرار خواهد داد.

500 شرکت زیرپوشش پارک علوم و فناوری قم قرار می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، سیدهاشم عارف با اشاره به اهداف حضور پارک علم و فناوری قم در این نمایشگاه اظهار کرد: هدف حضور پارک علم و فناوری در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پارک و بهره‌برداری منطقی و ارزشی از دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌هایی است که در زمینه فناوری و اطلاعات پیشتاز هستند.
وی با تاکید بر اینکه موسسات و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دارای محتوای غنی و علمی هستند، تصریح کرد: پارک علم و فناوری ظرفیت‌های خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات فناورانه دارند که شرایط بهره‌برداری از آن فراهم است.
عارف با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و زیربنایی برای رشد و توسعه ایده‌های دانش‌بنیان نوآوران و فناوران استان داریم، عنوان کرد: پارک علم و فناوری قم تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از 500 شرکت دانش‌بنیان را زیرپوشش قرار خواهد داد.
سرپرست پارک علم و فناوری قم با تاکید بر اینکه قم مهد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است، تصریح کرد: با علم به این توانمندی‌ها و با حمایت‌هایی که مسئولان استان از پارک علم و فناوری می‌کنند، آینده درخشانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان استان پیش‌بینی می‌کنیم که بخشی از این شرکت‌های خوش استعداد در این نمایشگاه حضور شایسته دارند.
عارف با تاکید بر اینکه مدیران ارشد استان علاقه و تلاش بسیاری بر راه‌اندازی و توسعه این پارک دارند، گفت: نخستین مجوز مرکز رشد تخصصی علوم انسانی در سطح کشور به استان قم اختصاص یافته و این مجموعه به عنوان یک مجموعه فعال در حوزه فناوری‌های نرم پس از طی یک روند کارشناسی دراز مدت، همزمان با پارک علم و فناوری افتتاح می‌شود.
سرپرست پارک علم و فناوری استان قم درباره ضرورت راه‌اندازی پارک علم و فناوری در قم گفت: هدف این پارک توسعه کسب و کار دانش‌بنیان از طریق جذب و پذیرش مؤسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
استاد دانشگاه قم همچنین با تاکید بر اینکه حلقه‌های مفقوده نظام تحقیقات و فناوری، پارک‌های علم و فناوری هستند، ادامه داد: هدف اصلی پارک‌ها افزایش ثروت در جامعه از طریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت بین شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول