اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات بهتر صورت گرفت

انعقاد تفاهمنامه پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی و شهرداری آرین‌شهر

خبرگزاری فارس:‌ به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی و شهرداری شهر آرین‌شهر تفاهمنامه‌ای را امضا کردند.

انعقاد تفاهمنامه پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی و شهرداری آرین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز مراسم امضای تفاهمنامه پارک علم و فناوری استان به شهرداری آرین‌شهر اظهار داشت: با توجه به لزوم اجرایی شدن منویات رهبری در ارتباط با بسط و گسترش اقتصاد دانش‌بنیان و با استناد به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور به منظور پیاده‌سازی نقشه راه در راستای ظرفیت‌سازی مبتنی بر توانمندی منطقه‌ای این تفاهمنامه منعقد می‌شود.

محمدرضا دوستی افزود:‌ مهم‌ترین هدف انعقاد این تفاهمنامه ایجاد همکاری این مجموعه با شهرداری به منظور ارائه خدمات بهتر و نوین به شهروندان است.

وی یکی دیگر از اهداف این تفاهمنامه را پشتیبانی فنی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهرداری در زمینه حل معضلات برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی گفت: در غالب این تفاهمنامه قرار است کار معرفی شرکت‌های زیرپوشش پارک و راهنمایی شهرداری برای استفاده از فناوری‌های روز با هدف اصلاح الگوی مصرف و ارائه خدمات نوین شهرداری انجام شود.

دوستی برای اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهرداری اولویت‌هایی در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک ارائه و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی به مهم‌ترین محورهای این تفاهمنامه اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری در راستای حضور مدیران شهرداری در جلسات توجیهی به منظور معرفی فناوری‌های نوین ارائه شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از زمینه‌های همکاری این مجموعه با شهرداری است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی ارائه خدمات فنی و مشاوره‌ای و برگزاری دوره‌های تخصصی برای مدیران شهرداری به منظور بهره‌برداری از فناوری‌های ارائه شده در پارک و همکاری در ظرفیت‌سازی در بخش‌های دولتی برای مشارکت مؤثر بخش خصوصی از دیگر زمینه‌های همکاری با پارک است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول