اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

کمک 8 میلیارد ریالی آملی‌ها به آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش آمل از کمک 8 میلیارد ریالی خانواده‌های آملی به این اداره خبر داد.

کمک 8 میلیارد ریالی آملی‌ها به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی صبح امروز در چهارمین جشن تقدیر از خیران مدرسه‌ساز آمل با اشاره به اینکه کمک‌های خانواده‌ها در همه حال شامل آموزش و پرورش شده است، بیان کرد: به تنهایی و بدون پشتوانه مردمی قادر نبودیم سیستمی به این بزرگی را اداره کنیم.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش در سایه کمک‌های مردمی توانستیم موفقیت‌های خوبی در زمینه هوشمندسازی مدارس کسب کنیم، اظهار داشت: هم‌اکنون مدارس تخریبی نیز هوشمندسازی در مدارس را آغاز کرده‌اند.

لطفی با اعلام اینکه تمام مدارس غیردولتی تا پایان شهریور ماه هوشمند می‌شوند، بیان کرد: این روند گامی موثر در تجربه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و معلمان است و مربیان نیز باید خود را با این آموزش‌ها همگام کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 13 پروژه ساخت فضای آموزشی در دست اجرا داریم، بیان داشت: اگر اداره کل نوسازی مانند سابق به قول‌های داده شده عمل کند افزایش فضاهای آموزشی محقق می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه برای اجرای طرح ‌3 ـ 3 ـ 6 ‌باید فضاهای آموزشی کافی در اختیار داشته باشیم، افزود: افزایش فضاهای آموزشی در زمینه اجرای طرح‌های هدایت تحصیلی نیز مورد نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد شش پروژه با همکاری خیرین در حال ساخت است، گفت: دو پروژه به صورت 100 درصد از سوی خیران آملی احداث می‌شود.

لطفی با اشاره به اینکه این دو پروژه خیرساز تا پایان شهریور ماه تحویل می‌شود، بیان داشت: این پروژه‌ها در زمره مطالبات مردم آمل قرار دارد و باید پاسخ این مطالبات داده شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم یادی به یاد دیروز و جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان سابق به نخستین دبیرستان آمل اظهار داشت: کمک 50 میلیون تومانی خیران و قول‌های مساعد وزیر آموزش و پرورش برای ساخت این مجموعه می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین دبیرستان‌های آمل را حفظ کند.

رئیس آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 8 میلیارد تومان از سوی خانواده‌ها و خیرین به این مجموعه کمک شده است، افزود: در نوروز امسال 80 میلیون تومان کمک هزینه و لوازم ضروری در میان دانش‌آموزان توزیع شده است که تنها 6 میلیون تومان ان اعتبار دولتی بوده و بقیه از سوی خیران تامین شده است.

انتهای‌پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول