اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهبهان:

مردم در دور دوم انتخابات کار را تکمیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: شهردار بهبهان گفت: مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم کار ناتمام خود را تکمیل می‌کنند.

مردم در دور دوم انتخابات کار را تکمیل می‌کنند

علیرضا بهادری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: انتخابات امروز ایران، انتخابی بسیار مهم و سرنوشت‎ساز است که به نوعی انتخاب دوباره نظام و انقلاب اسلامی در برابر چشمان حیرت‎زده و شکست‌خوره دشمنان است.

این مسئول افزود: ما باید با حضور باشکوه خود در صف‎های انتخابات دشمنان را ناامید کرده و به یاوه‎گویی‎ها و سخنان بیهوده آنان مهر باطل بزنیم که مردم ما امروز همین کار را به خوبی مرحله نخست و هرچه تمام‌تر انجام داده‌اند.

شهردار بهبهان تصریح کرد: هر رأی ایرانی، یک مشت محکم بر دهان و پیکره دشمن بوده و باعث خواهد شد همه برنامه‎ها و نقشه آنان، به هم ریخته و از بین برود.

وی با بیان اینکه همه باید همگام و همدل با یکدیگر به پای صندوق‎های رأی بروند، خاطرنشان کرد: همه کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان نیز امروز، همچون مرحله اول انتخابات در 12 اسفندماه، همگام با دیگر مردم این شهرستان و تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده، از همان دقایق اولیه رأی‎گیری در پای صندوق‎ها حاضر شده و رأی خود را به انتخاب اصلح در صندوق‎ها انداخته‌اند.

بهادری اضافه کرد: مردم ما باید افرادی را به‌عنوان نماینده وارد مجلس کنند که بتواند در تصمیم‎گیری‎های حساس و آینده‎ساز مملکت مؤثر واقع شده و نکات مثبتی برای توسعه و پیشرفت نظام داشته باشند.

این مسئول در پایان ضمن دعوت دوباره از همه مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر رأی یک حق برای هر شهروند بوده و همه باید از این حق قانونی خود به نفع و سود شهر، کشور و نظام خود استفاده کند و این امر تنها با حضور و شرکت در انتخابات میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول