اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مردم لرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس حضوری حداکثری دارند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: مردم لرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری گسترده و حداکثری دارند.

مردم لرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس حضوری حداکثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تأکید حضور حداکثری مردم لرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: متوسط میزان مشارکت مردم لرستان در انتخابات مجلس نهم در دور اول 71 درصد است که این رقم در مقایسه با میزان مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس هشتم حدود هفت درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: مردم لرستان با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود در انتخابات 12 اسفند سال گذشته، علاوه بر ثبت یک حماسه ماندگار و تاریخی دیگر در مسیر دفاع از ارزش‌ها و تبعیت از ولایت‌فقیه، موجب یاس و سرشکستگی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی شدند.

استاندار لرستان در ادامه ضمن تأکید حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی یادآور شد: در مرحله اول لرستانی‌ها حماسه‌ای خلق کردند که در طول تاریخ انتخابات این استان کم‌نظیر بود.

دهمرده در ادامه از همه رسانه‌ها خواست فضای حضور حداکثری را مانند مرحله اول در مرحله دوم ایجاد کنند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تأمین منافع ملی کشور و مردم با کسی تعارف ندارد و سلامت انتخابات در حقیقت به معنای حفظ مصلحت نظام و مردم است.

استاندار لرستان اظهار داشت: باید در این عرصه با وحدت و هم‌دلی و پرهیز از هر گونه جنجال و تنش، در فضایی آرام با عمل به قانون زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: مردم لرستان به خصوص حوزه‌های انتخابیه خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و دورود و ازنا در این دوره وظیفه سنگینی برعهده دارند و آن حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

وی در ادامه به سؤالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف از جمله بحث گردشگری پاسخ داد و گفت: موضوع گردشگری در دنیا یک موضوع ارزشمندی است که هر چقدر کار شود باز هم جای کار دارد.

دهمرده افزود: باید تلاش شود قلعه فلک‌الافلاک لرستان ثبت جهانی شود تا زمینه گردشگران خارجی به لرستان فراهم شود.

استاندار لرستان در ادامه به ظرفیت‌ها و استعدادهای لرستان اشاره کرد و گفت: این استان دارای استعدادهای فراوانی در زمینه‌های مختلف به خصوص گردشگری است که باید شکوفا شوند.

وی در ادامه از تمام رسانه‌های لرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: رسانه‌ها نقش بسیار تأثیرگذاری در توسعه لرستان داشته‌اند.

دهمرده با بیان اینکه امروز لرستان به یک کارگاه توسعه تبدیل شده اظهار داشت: این استان در زمینه زیرساخت‌ها به خصوص راه‌آهن، آزادراه، سدسازی و ... در حال پیشرفت و آبادانی است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول