اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام:

حضور حداکثری مردم در انتخابات فردا ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام خواستار حضور حداکثری مردم در دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات فردا ضروری است

سید خلیل سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار داشت: ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردمان ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان ایلام در تمامی عرصه‌های نظام همواره ثابت قدم و استوار حافظ دستاوردهای این نظام الهی بوده‌اند و در این دوره نیز با حضور پررنگ خویش توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

وی با مهم خواندن جایگاه مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری در کشور انتخاب آگاهانه مردم را یکی از اساسی‌ترین ابزارها در راستای هدایت نمایندگان اصلح، توانمند و مقتدر به خانه ملت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: مردم فهیم استان با بررسی دقیق رزومه کاری و سوابق تجربی نامزدهای موجود بهترین گزینه‌ها را برای این دوره از مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام بخش مهمی از عقب‌ماندگی‌های فعلی استان را حاصل ضعف قدرت چانه‌زنی و نفوذ ناپذیری نمایندگان ادوار گذشته در رده‌های مدیریتی کلان کشور ذکر کرد و اظهار داشت: چنانچه به علت عدم انتخاب صحیح این روند ادامه پیدا کند کسی جز مردم شریف استان از این قضیه متضرر نخواهند شد.

سجادی در ادامه فریدون همتی و دکتر علی‌اکبر متین در حوزه شمالی استان و امین دوست‌محمدی را در حوزه جنوبی به عنوان کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان استان به ویژه جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری (حزب مؤتلفه و جامعه اسلامی استان ایلام) عنوان کرد و از مردم ولایت‌مدار استان خواست تا با رأی حداکثری خویش به این عزیزان زمینه حضور نمایندگان اصلح و مجرب استان را به خانه ملت فراهم سازند.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول