اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان شور و نشاط مردم کرمانشاه

انتخابات با حضور حداکثری آحاد مردم کرمانشاه در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: از لحظه‌های اولیه شروع رأی گیری در کرمانشاه شاهد حضور حداکثری آحاد مردم کرمانشاه در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

انتخابات با حضور حداکثری آحاد مردم کرمانشاه در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه انتخابات در حوزه انتخابیه شهر کرمانشاه بین دو نامزد انتخاباتی در حال برگزاری است.

جهانبخش امینی و محمد رزم  2 کاندیدایی هستند که به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده‌اند و خود را در میان انتخاب مردم در معرض انتخاب گذاشته‌اند.

براساس این گزارش با وجود اینکه در این دور از انتخابات شاهد حضور تنها 2 چهره انتخاباتی هستیم، چیزی از حضور با شکوه و دشمن شکن مردم غیور کرمانشاه در پای صندوق‌های اخذ رأی کاسته نشده است.

شهروندان کرمانشاهی با اتحاد و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک انتخابات سالم و آزاد که نمونه مردم سالاری دینی بی نظیر است برای رأی دادن به کاندیدای مورد نظر خود وارد میدان شده‌اند.

این حضور حماسی و با بصیرت جواب دندان شکنی است به تمام تبلیغات مسمومی که از حنجره و تریبون‌های مغرضانه دشمنان ایران اسلامی بیرون می‌آید.

این گزارش حاکی است این نوع حضور بی نظیر، نشان از اعتماد متقابل مردم به نظام است و نتیجه انتخابات هر چه که باشد قدرت و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا را نشان می‌دهد و نمایندگان منتخب مردم، وکیل و خدمتگزار موکلین خود خواهند بود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول