اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

حضور حداکثری مردم تأثیرگذار در سیاست داخلی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: حضور آحاد مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم حرکتی تأثیرگذار و مفید در عرصه سیاست داخلی است.

حضور حداکثری مردم تأثیرگذار در سیاست داخلی کشور است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به قرار داشتن در دومین دور انتخابات مجلس نهم و اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است.

وی افزود: اگر مردم احساس کنند که کارگزاران و مسئولان نظام به آرا و نظرات آنها احترام می‌گذارند و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها آنان را دخیل می‌کنند به یقین که در دور دوم انتخابات مجلس نهم بیش از دور اول شرکت کرده و پاسخ کوبنده دیگری به دشمنان می‌دهند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: حضور آحاد مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم حرکتی تأثیرگذار و مفید در عرصه سیاست داخلی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت حداکثری و البته آگاهانه مردم همچنین به تقویت موضع ایران در عرصه سیاست خارجی خواهد انجامید، خاطر نشان کرد: همه مسئولان منطقه باید تلاش کنند تا شرایط حضور حداکثری و بانشاط و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شود.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: حضور حداکثری خواست مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است که این حضور خود خنثی کننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم شهر و روستای آبادان در دور اول انتخابات مجلس نهم حضور پرشور و همه‌جانبه خود را در پای صندوق‌های رأی به اثبات رساندند، گفت: امیدواریم در این دوره نیز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دغدغه باشیم.

فرماندار ویژه آبادان در پایان اظهار کرد: مهمترین رسالت دست اندرکاران انتخابات، تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در صحنه است، ضمن اینکه مردم نیز باید به این روند کمک کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول