اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

حضور زنان در پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار مهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار لرستان گفت: حضور زنان در پای صندوق‌های اخذ رأی در مرحه دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان بسیار مهم است.

حضور زنان در پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روح‌انگیز جهان‌افروز ظهر امروز در جلسه هفته زن و بزرگداشت مقام مادر در خرم‌آباد به نقش و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید در دوره دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته حضور داشته و با انتخاب فرد اصلح شرایط را برای توسعه و آبادانی استان فراهم کنند.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری و دشمن‌شکن تأکید داشته‌اند، مردم باید در دور دوم نیز در صحنه باشند.

مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار لرستان در ادامه از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی حورا به مناسبت هفته زن در استان لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره ورزشی شامل تمام رشته‌های ورزشی برای تمام زنان شاغل ادارات استان از تاریخ 23 تا 30 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

جهان‌افروز اظهار داشت: هم‌زمان با هفته زن و بزرگداشت مقام مادر برنامه‌های متنوعی در سطح استان لرستان اجرا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار لرستان گفت: همه دستگاه‌ها باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی و جذاب در این هفته و معرفی زن نمونه اسلامی به عنوان الگو برای نسل جوان در برابر هجمه‌های دشمنان مشارکت فعال داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم و توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید اظهار داشت: رویکرد برنامه‌ها و مراسم این هفته باید براساس نام‌گذاری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نقش زنان در اجرا و نهادینه کردن آن به صورت علمی، تخصصی و کارشناسانه پرداخته شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول