اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی

کشتارگاه مشترک دلیجان، نراق، محلات و نیمور احداث شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان خواستار احداث کشتارگاه مشترک ویژه چهار شهر دلیجان، نراق، محلات و نیمور شد.

کشتارگاه مشترک دلیجان، نراق، محلات و نیمور احداث شود

علیرضا علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نزدیکی این چهار شهر به یکدیگر لزوم احداث یک کشتارگاه مشترک در این منطقه را دو چندان می‌کند، چرا که می‌توان از این طریق از تحمیل هزینه‌های اضافی کشتار دام و طیور جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان دامپزشکی استان با احداث این کشتارگاه مشترک موافق هستند، اما باید سرمایه‌گذار بخش خصوصی وارد شده و برای این مهم سرمایه‌گذاری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان در ادامه خواستار دو بانده شدن محور دلیجان به نیمور شد و گفت: دو بانده شدن این محور نقش بسیار مؤثری در جلوگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته و ترافیک این محور را روان خواهد کرد.

علیمردانی افزود: انتظار می‌رود مسئولان اداره راه و شهرسازی استان در سال جاری برای دو بانده شدن این محور یک ردیف اعتباری تعریف کرده و اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اساسی غار نخجیر در درآمدزایی گفت: غار نخجیر دلیجان که یکی از شگفتی‌های عجیب خلقت به شمار می‌رود، هر ساله علاقمندان بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند که جذب این علاقمندان درآمد فراوانی به همراه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان ادامه داد: متاسفانه درآمد حاصل از توریستی بودن این نقطه نصیب شهر دلیجان و نراق نمی‌شود و به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها مردم این شهر استفاده لازم را از این فرصت نمی‌برند که می‌طلبد اداره این مجموعه به مسئولان نراق و دلیجان واگذار شود.

علیمردانی تغییر اقلیم هوایی دلیجان به منظور بهره‌مندی این شهر از درآمدهای نفتی را از دیگر موضوعات قابل پیگیری توسط مسئولان شهرستان دانست.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول