اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر:

کشتارگاه شوشتر فروخته شود

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شوشتر گفت: کشتارگاه شوشتر در شرایط کنونی برای شهرداری هزینه‌های زیادی در پی دارد و باید به فروش برسد.

کشتارگاه شوشتر فروخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی کشتارگاه شوشتر هزینه‌های زیادی برای شهرداری دارد و به این دلیل باید این مکان برای فروش اعلام شود تا هزینه‌های شهرداری کاسته شود.

وی افزود: خدمات‌دهی برای مردم مستلزم هزینه است ولی کشتارگاه شوشتر وقت و هزینه بسیار زیادی را از شهرداری صرف می‌کند و به این دلیل بهترین تصمیم این است که این محل برای فروش به اطلاع مردم برسد.

این مقام مسئول با اشاره به هزینه‌های وارده این کشتارگاه برای شهرداری شوشتر گفت: در شرایط کنونی بیش از شش نیرو برای اداره این محل از شهرداری مأمور هستند و مواردی مانند تأمین سوخت، هزینه ماشین‌آلات، استهلاک ماشین‌آلات و دستگاه‌های موجود در این مکان و... همگی از هزینه‌هایی است که کشتارگاه شوشتر به شهرداری تحمیل می‌کند.

پارسازاده افزود: وصول عوارض کشتار برای شهرداری در این محل کاری دشوار است از این‌رو اگر این محل به فروش برسد بخش خصوصی به طور کامل می‌تواند این عوارض را وصول کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در شرایط کنونی برای این محل به وجود آمده است، تأکید کرد: این کشتارگاه به دلیل استفاده سنتی در بخش جمع‌آوری خون دام‌های کشته شده مشکل پیدا کرده و همین امر باعث نارضایتی مردم در روستای نورمحمدی شده است.

معاون شهرداری شوشتر تأکید کرد: با وضعیت کنونی، کشتارگاه نه تنها عواید و سودی برای شهرداری دربر ندارد بلکه ماهانه میلیون‌ها تومان باید در آن هزینه شود که شهرداری در تأمین این هزینه‌ها ناتوان است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول