اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار معمولان پلدختر خبر داد

کشتارگاه شهر معمولان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار معمولان پلدختر گفت: کشتارگاه شهر معمولان راه‌اندازی شد.

کشتارگاه شهر معمولان راه‌اندازی شد

مراد عزیزی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس پلدختر با بیان اینکه نبود کشتارگاه در گذشته موجب بروز نگرانی‌هایی در مردم شهر معمولان شده بود، اظهار داشت: با راه‌اندازی این کشتارگاه، قسمت زیادی از مشکلات کشتار در این منطقه که به صورت غیر بهداشتی انجام می‌گرفت، برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه کشتار غیر بهداشتی در بسیاری از موارد شهروندان را با مشکل مواجه کرده بود، بر تأمین بهداشت و سلامت پروتئین مورد نیاز مردم تأکید کرد.

شهردار معمولان صدور پروانه، زیرسازی خیابان‌ها، جدول‌گذاری و هماهنگی با ادارات برق و گاز برای منطقه 20 هکتاری مسکن مهر شهر معمولان را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد.

عزیزی هم‌چنین از اجرای طرح ممیزی در شهر معمولان خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل اجرای این طرح ارائه و توزیع عادلانه خدمات در محدوده قانونی شهرها است.

وی گفت: براساس ماده 9 قانون نوسازی و عمران شهری شهرداری‌ها موظفند هر پنج سال یک‌ بار ممیزی عمومی را در محدوده قانونی شهرها انجام دهند.

شهردار معمولان با اعلام اینکه اجرای این طرح نیازمند مشارکت همشهریان است، گفت: امیدواریم شهروندان با در اختیار قرار دادن اطلاعات صحیح از وضعیت ملک خود به مأموران شرکت‌های پیمانکار که با ارائه کارت شناسائی معتبر به منازل آنها مراجعه می‌کنند، شهرداری را در انجام این پروژه عظیم یاری دهند، تا ان‌شاءالله پس از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز، با برنامه‌ریزی اصولی شاهد عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر معمولان باشیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول