اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشستی در فرمانداری قروه صورت گرفت

بررسی راهکارهای ساماندهی کشتارگاه دام قروه

خبرگزاری فارس: طی نشستی در فرمانداری قروه، راهکارهای ساماندهی کشتارگاه دام این شهرستان بررسی شد.

بررسی راهکارهای ساماندهی کشتارگاه دام قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرماندار قروه ظهر امروز در این نشست با اشاره به برخی مشکلات بهداشتی و زیست محیطی این واحد کشتار دام گفت:تاکنون جلسات متعددی برای رفع این معضلات و ساماندهی کشتارگاه تشکیل شده که نتیجه مطلوبی در بر نداشته است.

نادر فخری در ادامه با اشاره به کشتار روزانه 25 رأس دام سبک و سنگین در این کشتارگاه به طور متوسط، افزود: شهرداری قروه یک میلیارد ریال اعتبار برای نیمه صنعتی کردن این واحد کشتار دام اختصاص داده است که تا یک ماه آینده باید تکمیل شود.

وی تصریح کرد: در صورت عمل نکردن شهرداری به تعهد خود در فاصله زمانی یاد شده، به منظور حفظ سلامت شهروندان گوشت مورد نیاز مردم  قروه از کشتارگاه‌های صنعتی دیگر شهرستان‌ها تامین خواهد شد.

کامران زیباکردار مدیرکل دامپزشکی کردستان هم در این جلسه با بیان اینکه اعتبار یادشده پاسخگوی تبدیل کشتارگاه قروه از سنتی به نیمه‌صنعتی نیست، گفت: کشتار دام به صورت دستی،ورود فاضلاب کشتارگاه به رودخانه و دفن ضایعات خطرناک کشتارگاهی به عنوان عامل انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از مهم‌ترین مشکلات کشتارگاه قروه است که باید مرتفع شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول