اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 91

فاز نخست کشتارگاه صنعتی گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی گلپایگان گفت: در صورت اختصاص اعتبارات مورد نیاز، فاز نخست کشتارگاه بزرگ صنعتی منطقه غرب استان در گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز نخست کشتارگاه صنعتی گلپایگان به بهره‌برداری می‌رسد

مسعود غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: فاز نخست کشتارگاه صنعتی گلپایگان توسط بخش خصوصی در حال ساخت بوده و تاکنون این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این واحد صنعتی حدود 25 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در صورت حمایت مالی و اختصاص وام و تسهیلات مورد نیاز بهره‌برداری از فاز نخست کشتارگاه به سال آینده موکول می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی گلپایگان تصریح کرد: این کشتارگاه که جز مدرن‌ترین کشتارگاه‌های کشور است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا کلیه مراحل کشتار و تبدیل ضایعات و فرآوری از ضایعات در این کشتارگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت فعلی کشتار دام در شهرستان بیان داشت: به طور میانگین روزانه یک ‌صد رأس گوسفند و 13 رأس گاو در شهرستان کشتار می‌شود.

غفاری ادامه داد: در صورت راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی این ظرفیت روزانه به حدود 500 رأس گوسفند و 50 رأس گاو می‌رسد و می‌تواند تمام منطقه غرب استان را پوشش دهد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول