اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر:

بسیاری از دستگاه‌های کشتارگاه شوشتر خراب شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شوشتر از استفاده سنتی از کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: بسیاری از دستگاه‌های این کشتارگاه خراب شده‌اند.

بسیاری از دستگاه‌های کشتارگاه شوشتر خراب شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسازاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی به دلیل خراب شدن دستگاه‌های کشتارگاه نیمه صنعتی شوشتر از این کشتارگاه به صورت سنتی استفاده می‌شود.

وی افزود: این کشتارگاه مشکلات زیادی دارد که از جمله این مشکلات می‌توان به مشکل فاضلاب این کشتارگاه اشاره کرد که در شرایط کنونی به معضلی حاد مبدل شده است.

به گفته وی، در شرایط کنونی به دلیل خراب شدن سیستم هوادهی خون دام در فاضلاب این کشتارگاه بوی بسیار بدی در محوطه این مجتمع وجود دارد که باید برای این مشکل چاره اندیشی کرد.

پارسازاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای این کشتارگاه افزود: در شرایط کنونی با تخلیه 20 سرویس از خون‌های موجود در فاضلاب این کشتارگاه تا حدی مشکل این کشتارگاه در این بخش کاسته شده است.

وی افزود:‌خدمات‌دهی برای مردم مستلزم هزینه است ولی کشتارگاه شوشتر وقت و هزینه بسیار زیادی را از شهرداری صرف می‌کند و به این دلیل بهترین کار آن است که این محل برای فروش در معرض مردم قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به هزینه‌های وارده این کشتارگاه برای شهرداری شوشتر گفت: در شرایط کنونی بیش از شش نیرو برای اداره این محل از شهرداری مامور هستند و تامین سوخت، هزینه ماشین‌آلات، استهلاک ماشین‌آلات و دستگاه‌های موجود در این مکان و... همگی از هزینه‌هایی است که کشتارگاه شوشتر به شهرداری تحمیل می‌کند.وصول عوارض کشتار برای شهرداری در این محل کاری دشوار است و به این دلیل اگر این محل به فروش برسد بخش خصوصی به طور کامل می‌تواند این عوارض را وصول کند.

پارسازاده با اشاره به مشکلاتی که در شرایط کنونی برای این محل به وجود آمده است، تاکید کرد: در شرایط کنونی این کشتارگاه به دلیل استفاده سنتی در بخش جمع‌آوری خون کشتار مشکل پیدا کرده است و همین امر باعث نارضایتی مردم در روستای نورمحمدی شده است.

معاون شهرداری شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی این محل عواید و سودی که برای شهرداری در بر ندارد هیچ ماهانه میلیون‌ها تومان باید در آن هزینه شود که شهرداری در تامین این هزینه‌ها ناتوان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول