اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

مجوز جدید برای ایجاد کشتارگاه در مازندران صادر نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: از صدور مجوز برای ایجاد کشتارگاه جدید در مازندران جلوگیری شود.

مجوز جدید برای ایجاد کشتارگاه در مازندران صادر نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای بهداشت در فرمانداری بابل اظهار داشت:  کشتارگاه بابل ظرفیت تأمین نیازهای شهرهای دیگر را دارا بوده و در صورت صدور مجوز برای ایجاد کشتارگاه جدید در شهرهای دیگر مازندران به شدت دچار خسارت می‌شود.

وی افزود: می‌توان هزینه ساخت کشتارگاه در شهرهای دیگر مازندران را صرف بسته‌های حمل و نقل کرد.

مهدوی با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی بابل در سال 90 و 91 با افزایش کشتار نسبت به سال‌های قبل مواجه بوده است، بیان داشت: کشتارگاه صنعتی بابل که تأمین گوشت قرمز شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه تولید گوشت گوسفندی 100 درصد و گوشت گاوی  30 درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: این در حالی است که ظرفیت کشتار روزانه این کشتارگاه 200 رأس گاوی و یک هزار و200 رأس گوسفندی است.

فرماندار بابل اذعان داشت: هزینه‌ای که نظام جمهوری در حوزه سلامت و بهداشت به شهروندان اختصاص داده هزینه بسیار سنگینی است که ضروری است این هزینه‌ها به صورت درست مدیریت شود.

مهدوی با اشاره به اینکه توجه به مسئله بهداشت از مهم‌ترین مسائل هر شهرستان است، افزود: روح سالم در گرو جسم سالم است اگر مسائل بهداشتی در جامعه اجرا نشود سلامت جامعه به خطر افتاده و بر همه جنبه‌های زندگی تأثیرگذار است  لذا توجه به بهداشت امری مهم در پیشرفت و ارتقا یک جامعه است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول