اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نکا:

تولید ملی اساس باروری اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: تولید و ثروت ملی، اساس باروری اقتصادی است.

تولید ملی اساس باروری اقتصادی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، محمدحسن احسان‌پور ظهر امروز در همایش بسیج کارگری و در جمع هادیان و مربیان سیاسی شهرستان در نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار داشت: تولید ملی از تاکیدات مهم رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا همه ما باید با تمام توان برای افزایش تولید ملی و استفاده از آن گام برداریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته سیاسی عقیدتی در سپاه خاطرنشان کرد: شهید مطهری انسان مجاهدی بود که در دفاع از عقیده و اندیشه‌های خود ثابت قدم بود.

احسان پور ادامه داد: سختکوشی و دین‌مداری این استاد گرانقدر و دفاع از اعتقادات و ارزش‌های دینی باید درس بزرگی برای معلمان و مربیان باشد.

وی اضافه کرد: ولایت‌پذیری، دین‌محوری، عترت و ارزش‌های دینی از جمله خط قرمزهای ما در نظام هستند که باید محافظت شوند و همه ما باید در این راستا با تمام توان وارد شویم و در نگهداری از این ارزش‌ها دقت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نکا در ادامه با اشاره به ماموریت سپاه تصریح کرد: اجرایی کردن امر به معروف در جامعه و تحقق شجره طیبه صالحین دو ماموریت کلیدی و سرفصل کار بسیج است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احسان‌پور گفت: امر به معروف و نهی از منکر امروز در جامعه ما مهجور مانده و باید در راستای نهادینه کردن آن در جامعه با استفاده از قدرت بسیج وارد شویم و امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم.

وی افزود: هدایت، ترویج و تشویق توسط هادیان و مربیان سیاسی در احیای این امر مهم در جامعه نقش اساسی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا ادامه داد: اصلاح وضعیت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در احیای امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد و همه باید در این راستا وارد شوند.

وی گفت: تشکیل و راه‌اندازی نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی شجره طیبه صالحین نیز از دیگر برنامه‌های ابلاغی است که برای دین‌مداری و افزایش بصیرت جامعه می‌تواند نقش مهمی برعهده داشته باشد.

احسان‌پور خاطرنشان کرد: باید با انتخاب سرگروه‌ها و سرمربیان و مربیان برای نهادینه کردن این ابلاغیه و طرح صالحین به عنوان شجره طیبه در جامعه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: آموزش در عملیاتی شدن طرح صالحین نقش اساسی دارد که در همین رابطه 250 نفر از بسیجیان نوجوان تا میانسال برای دوره‌های سرگروهی و مربیگری طرح صالحین در نکا آموزش می‌بینند که این مسئله در زمان مورد نظر اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول