اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی گاز:

قطع وابستگی‌ در حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی به نخستین همایش تولید پایدار گاز گفت: با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و قطع وابستگی‌ها باید در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنیم.

قطع وابستگی‌ در حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد اوجی در پیامی به نخستین همایش تولید پایدار گاز که ظهر امروز در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سپری نمودن غرورآفرین زمستان سرد و طولانی سال 90 بدون تردید برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت ملی گاز ایران افزوده است و این امر در سایه عنایات الهی و کوشش‌های مدیرانه تمام مدیریت‌ها و واحدهای شرکت ملی گاز و به‌ ویژه شرکت‌های پالایش گاز به عنوان واحدهای صف اول تولید تحقق یافته است.

وی در ادامه این پیام افزوده است: نشانه‌گیری پایداری تولید از سوی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید امری شایسته و به حق مورد انتظار بوده است.

معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: ورود به این امر قطعاً به استحکام زیرساخت‌های موجود و ایجاد زیرساخت‌های جدید، با تکیه بر تجربیات ارزشمند همکاران و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، خواهد انجامید تا براساس آن سیستم‌ها و سامانه‌های نوین شکل گیرد و پایش و اندازه‌گیری میزان پایداری تولید میسر شده و اثرات هر اقدام اصلاحی یا هر فرآیند جایگزین به صورت کمی قابل شناسایی و ارزش‌گذاری باشد.

اوجی در ادامه این پیام با بیان اینکه ضریب خطی پایداری تولید در شرکت ملی گاز ایران در سال نود، 98/0 است، افزوده است: واحدهای پالایش گاز 98 درصد از 365 روز سال یعنی 358 روز، مجموعاً در حد ظرفیت طراحی پالایشی کشور گاز تولید کرده‌اند و این در حالی است که نُرم متداول و معمول در مبانی طراحی برای ضریب پایداری تولید 330 روز از 365 روز در ظرفیت طراحی یعنی 90.4 درصد است.

وی اظهار داشت: از مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید به دلیل برگزاری این همایش و از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد برای میزبانی آن سپاسگزارم، امیدوارم تلاش‌های جهادگونه‌شان در تحقق تولید پایدار مصداقی واقعی از "تولید ملی" باشد و با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و قطع وابستگی‌ها در "حمایت از کار و سرمایه ایرانی" کوشا باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول