اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی جیرفت:

باید تولید ملی با کیفیت مطلوب و قدرت رقابت ‌مد‌نظر قرار گیرد‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی ‌جیرفت گفت: تنها افزایش تولید ملی راهکار مناسبی برای همسو بودن با تولید ملی نیست، بلکه باید تولید ملی با کیفیت مطلوب و قدرت رقابت با کالاهای مشابه مد نظر قرار گیرد.

باید تولید ملی با کیفیت مطلوب و قدرت رقابت ‌مد‌نظر قرار گیرد‌

محمود آهنگ‌بهادر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نشان از توجه مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی دارد که برای چندمین سال نامگذاری با محوریت اقتصادی انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام عظمای ولایت و مسئولان، توانمندی کشور از نظر اقتصادی و تولید داخلی است.

آهنگ‌بهادر تصریح کرد: برای رسیدن به تولید ملی ابتدا باید مدیران همت و تلاش لازم را انجام دهند و مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه بحث سرمایه‌گذاری آنها را رفع کنند.

وی با بیان اینکه تنها افزایش تولید ملی راهکار مناسبی برای همسو بودن با تولید ملی نیست، ابراز داشت: باید تولید ملی با کیفیت مطلوب و مورد نیاز جامعه و همچنین با شرایط صادراتی و قدرت رقابت با کالاهای مشابه در دنیای تجارت مد نظر قرار گیرد.

آهنگ‌بهادر بیان داشت: مهار تورم و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در برنامه‌های کلان دولت تعریف شده است و برای آن برنامه‌ریزی می‌شود.

وی اذعان داشت: وظیفه سایر مدیران مناطق مختلف کشور اجرای مصوبات وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و جلوگیری از گرانفروشی در حوزه شهرستانی است که با تلاش مستمر در راستای اهداف کلان دولت و وزارتخانه پیگیری شده و انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول