اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان:

عده‌ای با زیرسئوال بردن خدمات استاندار به دنبال منافع خود هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: کسانی که خدمات استاندار گیلان را زیر سئوال می‌برند به دنبال منافع خود هستند.

عده‌ای با زیرسئوال بردن خدمات استاندار به دنبال منافع خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، غلامعلی رضوانی عصر امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای رودبار، تحقق شعار حمایت تولید ملی را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: حمایت تولید ملی را می‌توانیم در گیلان اجرا کنیم زیرا در استانی که مهد چای است نباید در اداره‌های آن چای خارجی مصرف شود.

وی با بیان اینکه مصرف زیتون رودبار نیز در حمایت از تولید ملی موثر است، گفت: در بازار رودبار زیتون خارجی مصرف می‌شود اما با توجه به تولید زیتون احتیاجی به زیتون خارجی نداریم.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، با اشاره به کمبود نیروی متخصص برای خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی و مدیریتی رودبار افزود: بومی‌سازی مدیران باید در دستور کار قرار گیرد بنابراین در استخدام‌ها باید نیروی بومی توانمند را کشف کرده و به‌کارگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران غیر بومی می‌آیند و می‌روند، تصریح کرد: در شهرستانی مانند رودبار باید نیروی متخصص بومی به‌کارگیری شود و این امر جزو برنامه‌های اصلی شهرستان باشد.

رضوانی، تشویق و دعوت از نیروی بومی برای خدمت را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: گروهی به دنبال نیروهای بومی خارج از استان بروند و از آنها بخواهند با توجه به تخصص و تاثیرگذاری خود در شهرستان خدمت کنند.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی گیلان، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 500 جلسه با موضوعات سیاسی، امنیتی، فرهنگی، مبارزه با مواد مخدر، مراکز گردشگری، سرقت و... با بیش از دو هزار و 600 مصوبه تشکیل شد.

این مسئول، انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن با دعوت مقام معظم رهبری را دو کار عظیم در عرصه سیاسی کشور در سال گذشته قلمداد کرد و افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صلابت، سلامت و عظمتش، سیلی محکمی بر صورت دشمن وارد کرد.

وی با بیان اینکه برخی فتنه سال 88 را پیگیری می‌کنند، اذعان کرد: اکنون افرادی هستند که پیش‌بینی می‌کنند اگر انتخابات با پیروزی فرد مورد نظرشان به اتمام برسد انتخابات سالم بوده است اما در غیر این صورت می‌گویند انتخابات سالم نیست.

رضوانی، ادامه داد: با آمادگی مرحله دوم انتخابات را برای انتخاب سه نماینده دیگر گیلان در 15 اردیبهشت برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان جهاد گونه و شبانه‌روز پیگیر برطرف کردن مشکلات استان است، ابراز کرد: برخی از مشکلات به سرعت قابل حل نیستند و نیاز به وقت، نیرو، پیگیری، مقدمات و اعتبارات لازم دارد.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان درباره تحرکات برخی علیه استاندار استان، بیان کرد: عده‌ای که به دنبال اهداف و منافع خاصی هستند تخریب می‌کنند و استاندار  و خدماتش را زیر سئوال می‌برند.

وی به دستاورد سفر خارجی استاندار گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در این سفر 37 تصمیم گرفته شد که ایجاد بازار برای تولیدات داخلی استان، اخذ قراردادها، هماهنگی‌ها، تبادل استاد، ایجاد دفتر دانشگاه گیلان در باکو و... از جمله دستاوردهای این سفر بوده است.

رضوانی، تصریح کرد: حاشیه‌پردازی عده‌ای، حق نیست و زیر سئوال بردن این خدمات بزرگ و سیاه نمایی کردن خدمات کار درستی نبوده و انسان را از عدالت ساقط می‌کند.

وی، با تاکید بر حق‌گویی، حق‌مداری و حفظ امانت را ابراز کرد: اگر انسان حقی را باطل و باطلی را حق جلوه دهد خلاف شأن انسانیت و مسلمانی و شیعه عمل کرده است.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول