اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

همه ما کارگریم و باید روح خدمت در خود داشته باشیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما کارگر هستیم و باید روح و انگیزه خدمت داشته باشیم.

همه ما کارگریم و باید روح خدمت در خود داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان در سالن جلسات بیت امام جمعه اظهار کرد: اگر نیت ما خدمت به مردم و نظام باشد، عبادت کرده‌ایم چرا که خدمت ما به جامعه اسلامی است.

علما با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد امید دادن به نسل جوان، تصریح کرد: همه ما در مسئولیتی که قرار داریم باید به این جوان‌های بلاتکلیف کمک کنیم و این خدمت و عبادت  است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: عبادت غیر از خدمت به خلق نیست و خدمت به خلق، خدمت به خداست.

وی با اشاره به نام‌گذاری چندسال اخیر توسط مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: نام‌گذاری چند سال جنبه اقتصادی داشته و لذا ما باید کارهایمان را براساس این نام‌گذاری‌ها تنظیم کنیم تا کشور ما از لحاظ اقتصادی روی پای خود بایستد.

علما گفت: نظام ما یک نظام ارزشی است، دشمنان با این اعتقادات سازگار نیستند و به همین دلیل در پی تحریم و تهدید کشور ما هستند.

وی تأکید کرد: هر چند دشمن به این نتیجه رسیده است که با تهدید و تحریم، راه به جایی نمی‌برد؛ اما ما نیز باید تلاشمان را در راستای توسعه و جهش این استان و کشور مضاعف کنیم.

علما بیان داشت: اقتصاد ما نباید متکی بر فروش نفت و گاز باشد، کشور ایران یک کشور ثروتمند است که باید این ثروت‌ها مدیریت شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اجرای طرح توسعه کشاورزی و مهیا بودن شرایط  آن در استان، تصریح کرد: این طرح باید با مدیریت صحیح پیش برود.

وی ادامه داد: ما به این جوانان بیکار مدیون و در برابر آنها مسئولیم و اگر این طرح خوب و دقیق اجرایی شود مشکل بیکاری در استان تا حد زیادی رفع خواهد شد.

علما در پایان بر پیگیری و اجرایی کردن مصوبات سفر مقام معظم رهبری تأکید کرد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول