اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

خدمت خالصانه دیوار بی‌اعتمادی را فرو می‌ریزد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم گفت: از حوزه انتخابیه رشت گفت: خدمت خالصانه مانع از شکل‌گیری دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و نظام است.

خدمت خالصانه دیوار بی‌اعتمادی را فرو می‌ریزد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر امروز در جمع مردم این شهر انجام خدمت از روی اندیشه و تفکر را تاثیرگذارتر از شعار دادن آن دانست.

وی اظهار کرد: برای کسب نتیجه مطلوب‌تر خدمت باید  هر چه در توان داریم به مردم خدمت کنیم در غیر این صورت هیچ عملی از ما پذیرفته نمی‌شود.

این جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی، با بیان اینکه به دلیل برخی کارنامه بد مسئولان و منتخبان مردم در ادوار گذشته، مردم امروز دچار نوعی بی‌اعتمادی شده‌اند، افزود: باید با تمام تلاش کاری کنیم دیوار بی‌اعتمادی بین نظام و مردم شکل نگیرد.

وی، با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید با تفکر و عقلایی باشد تا منجر به نتایج مطلوب شود، ابراز کرد: شرف ما در گرو خدمت به مردم است و امروز مجاهدان واقعی کسانی هستند که به مردم جامعه خدمت می‌کنند.

جعفرزاده، انتخاب یک مسئول برای یک پست را مبتی بر سه شاخصه تجربه، تحصیلات و صلاحیت دانست و تصریح کرد: امروزه هیچ‌یک از این سه عامل لحاظ نمی‌شود و همین امر موجب ایجاد نگاه منفی در جامعه است.

وی، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برخاسته از متن مردم است، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یکی از مهم‌ترین تکالیف شرعی و اجتماعی تلقی شده و هر نوع عاملی که موجب کاهش حضور و کم رنگ شدن نقش مردم در صحنه‌های انتخابات شود جزو عوامل بازدارنده انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، انتخابات را مهم‌ترین نمود مشارکت سیاسی و نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه اسلامی خواند و یادآور شد: بدون هیچ تردیدی ملت بزرگ ایران در روز جمعه 15 اردیبهشت حماسه دیگری می‌آفرینند و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به صحنه حضور گسترده خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی تبدیل می‌کنند.

‌انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول