اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر شهیدان نهی قناد:

تلاش استاندار گیلان برای خدمت به مردم صادقانه است

خبرگزاری فارس: مادر دو شهید مهدی و محمود نهی قناد، تلاش استاندار گیلان برای خدمت به مردم استان را ستودنی و صادقانه دانست و گفت: برای افزایش بهره‌وری باید از هر گونه تنش و تفرقه پرهیز کرد.

تلاش استاندار گیلان برای خدمت به مردم صادقانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه شاد سعادت ظهر امروز در مراسم روز معلم در دبیرستان شهیدان نهی قناد رشت با اشاره به عواقب سوء تفرقه از روند خدمت‌رسانی به جامعه، اظهار کرد: خدمت به آحاد مختلف بهترین شیوه تداوم راه شهداست که این هدف بدون تعامل منطقی و حفظ روحیه همدلی و دلسوزی مسئولان و دست‌اندرکاران میسر نمی‌شود.

وی، با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تسریع در روند توسعه گیلان افزود: بدون تردید هر کار اجرایی با نقاط قوت و ضعف همراه است اما برخی تلاش می‌کنند  از محدودیت‌های استان در راستای تحقق اهداف سیاسی خود بهره گیرند که این امر دور از مصالح جامعه و نظام است.

مادر دو شهید سرافراز گیلان، به سفر اخیر مهدی سعادتی استاندار استان به داغستان و آستراخان اشاره کرد و یادآور شد: این سفر نمونه‌ای از تلاش مدیران اجرایی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در گیلان است.

وی، اذعان کرد: هدف از این سفر در اختیار قرار گرفتن بازارهای منطقه برای عرضه محصولات و کالای تولیدی گیلان بوده است اما برخی‌ها تلاش می‌کنند این سفر را کم‌اثر و بی‌نتیجه جلوه دهند که این عمل نوعی اجحاف به شمار می‌رود.

شاد سعادت، تلاش استاندار گیلان برای خدمت به مردم را صادقانه و ستودنی خواند و با قدردانی از مهدی سعادتی، بیان کرد: برای افزایش بهره‌وری در روند اجرایی استان باید از هر گونه تنش و تفرقه پرهیز کرد زیرا خدمات دولت کریمه در شش سال گذشته با هیچ دولتی قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول