اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران در خدمت صنعت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در طول برگزاری سومین تور بازید صنعتی قضات محاکم قضایی گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با فعال شدن کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در خدمت صنعت قزوین است.

کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران در خدمت صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، 50 نفر از مسئولان و قضات دادگستری استان قزوین در یک تور بازدید صنعتی یک روزه از شهرک صنعتی کاسپین و چند واحد تولیدی و صنعتی مستقر در آن دیدن کردند.

عبدالقهار ناصحی در طول این بازدید افزود: آشنایی سرمایه‌گذاران با قوانین مربوط به نحوه سرمایه‌گذاری و آگاهی مسئولان قضایی از مشکلات و کمبودهای موجود در بخش صنعت نقش موثری در ارتقای سطح فعالیت صنایع دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در راستای گسترش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، دستگاه‌های ذی‌ربط با حمایت و تشویق سرمایه‌گذاران گامی اساسی در راستای این مهم برداشته شود تا کشور نیازمند کالاهای وارداتی نباشد.

وی توسعه صنایع و برطرف شدن مشکلات سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی را در تعامل، همدلی و حمایت مسئولان قضایی با سرمایه‌گذاران دانست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین حوزه فعالیت مسئولان قضایی را در راستای رفع مسایل و مشکلات صاحبان صنایع گسترده دانست و اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در شهرک‌های صنعتی موجب ارتقا و تسریع صدور رأی و اشراف کامل بر مسایل سرمایه‌گذاران در صورت بروز مشکل و اختلاف خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در راستای توسعه صنعت استان خاطرنشان کرد: فراهم آوردن زمینه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرک‌های صنعتی برای بررسی مسایل و مشکلات موجود در این شهرک‌ها از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی در ادامه افزود: رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال و همچنین نظارت بر اقدامات افراد اندکی که از امکانات و تسهیلات دولتی سوء استفاده کرده و زمین‌های واگذار شده را راکد گذاشته‌اند از موارد مورد نظر در بازدید مسئولان قضایی از شهرک‌های صنعتی است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول