اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ری‌شهری در دیدار فرماندار ری:

مبنا و محور تمام تلاش‌ها باید "خدمت به مردم‌ برای رضای خدا" باشد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله ری‌شهری با تاکید بر خدمت به مردم گفت: مبنا و محور تمام تلاش‌ها باید "خدمت به مردم‌ برای رضای خدا" باشد.

مبنا و محور تمام تلاش‌ها باید "خدمت به مردم‌ برای رضای خدا" باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری گفت: مهم‌ترین مسئله در شهرستان ری، حل مشکلات مردم است و این نکته را در سال‌های متمادی از همه مسئولان مختلف پیگیری کرده‌ایم، زیرا مردم شهرستان ری به خصوص اهالی اطراف منطقه ری، مشکلات زیادی دارند که باید به آن رسیدگی جدی شود و به شکلی از امکانات تهران برای حل مشکلات آنان بهره برد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: نخستین نکته مهم در انجام کارها، حرکت برای رضای خداست، زیرا اگر هدف خدا باشد خدمتگزاران مردم از امدادهای الهی نیز برخوردار خواهند شد. کارهای سیاسی فراز و نشیب‌ها و مشکلات فراوانی دارد و بدون عنایت ویژه الهی موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

وی در ادامه خطاب به فرماندار ری اظهار امیدواری کرد: در این مقطع بسیار حساس، امید است بتوانید مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهید و نام خوبی از خودتان در منطقه به یادگار بگذارید.

آیت‌الله محمدی ری شهری در این دیدار اظهار امیدواری کرد با توجه به تجربیات و آشنایی آقای باقرنژاد با شهرستان ری، روند حل مشکلات مردم سرعت بگیرد و  مردم شاهد رشد شهرستان ری در ابعاد مختلف باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام همچنین ضرورت ایجاد تسهیلات مناسب برای زائران و مسافران را یادآور شده و توجه جدّی به بقعه مبارکه جناب شیخ کلینی " والد، ماجد شیخ کلینی اعلی الله مقامه" و تبدیل آن مکان را به یک قطب فرهنگی و مرکز نشر علوم حدیث آل الله مورد تأکید قرار دادند.

از دیگر مواردی که تولیت آستان خاطر نشان کردند توجه خاص به مسئله کشاورزی در منطقه بود که باتوجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» می‌تواند آثار و برکات فراوانی در پی داشته باشد.

در ابتدای این دیدار امیر حسین باقر نژاد فرماندار شهرستان ری، در گزارشی از اقدامات صورت گرفته در فرمانداری شهرستان ری گفت: اصلی‌ترین محور تلاش‌ها در این راستا، این است که بتوانیم نیرو و توان خود را در مباحث زیر ساختی و عمرانی هزینه کنیم.

‌انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول