اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

شوراها به رسالت خود در خدمت به مردم عمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شوراها باید به رسالت خود در زمینه خدمت به مردم عمل کنند.

شوراها به رسالت خود در خدمت به مردم عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: عملکرد شوراها در استان را می‌توان خوب ارزیابی کرد چرا که مورد رضایت مردم و مسئولان بوده و این مشارکت و تعامل باید روز به روز بیشتر نمود پیدا کند.

وی افزود: شوراها باید رسالت خود را که با هدف خدمت به کشور و مردم تعریف می‌شود به خوبی به منصه ظهور رسانده و بتوانند در حل و فصل امور شهر و روستا به نحو شایسته عمل کنند.

اشرف‌نیا تصریح کرد: هر چند از سال 60 به بعد براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت شهرداری‌ها به صورت خودگردان عمل می‌کنند اما با این وجود دولت کمک‌های قابل قبولی نیز برای ارائه خدمات بهتر به مردم به شهرداری‌ها کرده است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد شوراها اشاره کرد و افزود: رهبری در زمینه شوراها اذعان داشتند که وقتی شوراها به واقع خدمتگزار واقعی مردم خواهند بود که مردم احساس آرامش کرده و شهرها و روستاهایی سالم و بر طبق اخلاق اسلامی داشته باشیم.

 

شهرداری‌ها در راه‌اندازی مراکز مذهبی همت کنند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه به بحث گسترش مراکز مذهبی اشاره کرد و گفت: براساس قانون شهرداری‌ها همچنین مسکن و شهرسازی باید از تمام امکانات خود برای راه‌اندازی مراکز مذهبی به خصوص مساجد استفاده کرده و راه را برای ایجاد این مراکز هموار کنند.

وی گفت: این امر به خصوص مورد توجه ویژه دولت بوده که می‌توان به حق آن را احیاگر ارزش‌های اوایل انقلاب دانست.

 

برخی به ناحق قضاوت می‌کنند

اشرف‌نیا تصریح کرد: برخی در کمال بی‌انصافی عملکرد دولت را زیرسؤال برده و به ناحق قضاوت می‌کنند در حالیکه دولت با اجرای هدفمندی یارانه‌ها که هیچ دولتی جرات اجرای آن را نداشت تحول بزرگی در اقتصاد کشور ایجاد کرد.

وی گفت: برآیند حرکت دولت خدمت بی‌منت بر مردم، احیای ارزش‌های اسلامی و اقتدار کشور در تمام زمینه‌هاست که اعضای شوراها و دهیاری‌ها باید به عنوان خدمتگزار از مردم در این زمینه بیش از پیش کوشا باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول