اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد:

300 نارنجی‌پوش در شهرداری بجنورد خدمت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: ‌300 نارنجی‌پوش در این شهرداری خدمت می‌کنند.

300 نارنجی‌پوش در شهرداری بجنورد خدمت می‌کنند

محمدمهدی خاکشور بعد از ظهر امروز در حاشیه استقبال از رفتگر امانتدار بجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ تاکنون رفتگران این شهر امانت‌های مختلفی را در معابر و بوستان‌های شهر یافته و تحویل صاحبانشان داده‌اند، اما ارزش این بسته‌ها به مراتب پایین‌تر از کیفی بوده که ربانی رفتگر امین یافته و تحویل شهرداری داده است.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام رفتگر شهرداری بجنورد برای مجموعه شهرداری یک افتخار بزرگ است،‌ تصریح کرد:‌ این اقدام بسیار ارزشمند سبب شده تا نام شهرداری بجنورد در کشور پرآوازه شود.

خاکشور گفت:‌ جدای از تشویق‌هایی که مجموعه‌های مختلف از این رفتگر امانتدار داشته‌اند، قطعاً ربانی پاداش معنوی خودش را به خاطر این اقدام ارزشمند از خداوند دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اکنون یک شور و حال خاصی بین نارنجی‌پوشان بجنورد به خاطر بازتاب این اقدام ربانی ایجاد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد همچنین از پیش‌بینی برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از این نارنجی‌پوش در 16 اردیبهشت ماه جاری هم‌زمان با آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری توسط این مجموعه خبر داد.

در آیین استقبال از نارنجی‌پوش بجنوردی در فرودگاه این شهر مردم و شماری از مسئولان شهری شرکت داشتند.

به گزارش فارس، احمد ربانی 39 ساله که دارای دو فرزند دختر بوده و با حقوق 500 هزار تومانی شهرداری روزگار می‌گذراند، در اوایل اردیبهشت ماه جاری در نیمه‌های شب دوم اردیبهشت ماه امسال پس از یافتن کیفی حاوی وجه نقد، چک سفید، اسناد مالکیت، طلا، کارت‌های اعتباری به ارزش یک میلیارد تومان، آن را برای یافتن صاحبش به حراست شهرداری تحویل داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول