اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

اعضای شورا عاشقانه به مردم خدمت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای شورای اسلامی شهر باید با عشق به مردم خدمت کنند.

اعضای شورا عاشقانه به مردم خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیت‌الله علی‌اکبر قریشی ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات شرکت برق ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: افرادی که با رای مردم شهر خود به شوراها راه یافته‌اند باید از انجام دادن هیچ خدمتی برای مردم فروگذار نباشند به طوری که برای توسعه و عمران شهری و همچنین جلب رضایت اقشار مختلف جامعه صمیمانه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان و اعضای شوراها به دست آوردن فرصت خدمت‌رسانی را قدر بدانند، گفت: باید جهت رفاه حال اقشار مختلف مردم، بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه به صورت مستمر همت کنند و نیت خود را برای خداوند خالص کنند و انعکاس تلاش‌ها و فعالیت‌های خود در نشریات و روزنامه‌ها را پیگیری نکنند چرا که در این صورت مزدی بی‌نهایت از خداوند متعال دریافت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه شکل‌گیری شوراها از برکات تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌شود بیان داشت: بعد از شکل‌گیری حکومت اسلامی به دلیل وجود تفکر مردم‌سالاری، افراد زیادی با آراء مردم فرصت خدمت‌کردن به دست آوردند.

قریشی برگزاری انتخابات شورا نماد بارز وجود مردم‌سالاری در کشور دانست و گفت: مردم با شرکت کردن در انتخابات به طور غیرمستقیم در تصمیم‌گیری‌های کلان و مدیریت امور شهری دخالت می‌کنند که این یکی از مهم‌ترین و بزرگترین دستاوردهای حکومت اسلامی قلمداد می‌شود زیرا به مردم فرصت اظهارنظر و تصمیم‌گیری داده می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت گرانقدر است که خداوند بلندمرتبه به ملت بزرگ کشور ما ارزانی داشته است پس باید به انحای مختلف در هر جایگاه و موقعیت برای صیانت از انقلاب و بارور شدن آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول