اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

80 اثر نقاشی کودکان دزفولی نمایشگاه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: 80 اثر نقاشی کودکان شهرستان دزفول در قالب یک نمایشگاه برای بازدید عمومی در شهرستان آماده می‌شود.

80 اثر نقاشی کودکان دزفولی نمایشگاه می‌شود

غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد آثار ارائه شده در این نمایشگاه تاکید کرد: افزون بر 80 اثر از 20 نفر از هنرمندان نوجوان به این نمایشگاه راه یافته و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این نمایشگاه تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری برای بازدید عموم مردم دایر است تا علاقمندان بتوانند از آثار هنرمندان خوش ذوق نوجوان دیدن کنند.

تاج با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای بروز و ظهور استعدادهای کودکان دایر شده است، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با برگزاری این نمایشگاه‌ها فضا را برای شکوفایی استعدادهای کودکان شهرستان دزفول در بخش هنری فراهم کنیم.

وی با اشاره به تکنیک به کار رفته در این آثار را شامل پاستل، آب رنگ‌، اکرلیک و رنگ روغن بر شمرد و گفت: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه آزاد هنری شاداب گشایش یافته که هدف از برپایی آن را ایجاد شور و نشاط و انگیزه برای کودکان و نوجوانان هنرمند دزفولی برای ورود به نمایشگاه های نقاشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در بین هنرمندان نوجوان است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول