اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد دماوند:

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه دماوند برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان "گسترش فرهنگ عفاف و حجاب" در این دانشگاه خبر داد.

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه دماوند برپا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران-دماوند، حمیدرضا حسینی‏‏دانا عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار داشت: این نمایشگاه در سال‏های گذشته نیز برگزار می‏شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این اقدام فرهنگی، مسائل بازدارنده قانونی نظیر کنترل محوطه، امور نظارتی واحد حراست، کنترل تردد و ورود و خروج نیز همچون گذشته صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

حسینی‏دانا با اشاره به تشکیل کمیته "عفاف و حجاب" در دانشگاه آزاد دماوند گفت: از سال گذشته کمیته عفاف و حجاب به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: همه نهادهای مرتبط دانشگاهی در این کارگروه عضو هستند و برنامه‏های فضاسازی دانشگاه را بر عهده گرفته‏اند.

وی اضافه کرد: از جمله کارگروه‏های زیرمجموعه این تشکل، کمیته "ارشادی" بوده که وظیفه اعضای آن برقراری گفتمان با دانشجویان و ایجاد فضایی برای بحث در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب است.

حسینی‏دانا با اشاره به ایجاد صفحه گفت‏وگوی رئیس دانشگاه با خانواده دانشجویان خاطر نشان کرد: از جمله راه‏های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب وجود ارتباطی نزدیک بین مسئولان دانشگاه و خانواده دانشجویان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: با توجه به این مهم از سال گذشته صفحه گفت‏وگوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند با خانواده‏های دانشجویان در سایت اصلی دانشگاه راه‏اندازی شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‏های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد دماوند گفت: دانشجویان این واحد دانشگاهی علاوه بر مسائل عفاف و حجاب به امور دیگر فرهنگی نیز می‏پردازند.

حسینی‏دانا ادامه داد: در ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) فضای محوطه دانشگاه به صورت معنوی درآمده بود و دانشجویان به عزاداری پرداختند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: در داخل کلاس‏های درس نیز به معدود دانشجویانی که چندان خود را به رعایت اصول اسلامی ملزم نمی‏دانند توسط رابطان فرهنگی تذکر داده می‏شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول