اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

نمایشگاه توانمندی‌های زنان اردبیل گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل از گشایش و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان در عرصه کار و اشتغال همزمان با هفته زن خبر داد.

نمایشگاه توانمندی‌های زنان اردبیل گشایش می‌یابد

خدیجه جعفری‌اصل امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آموزش توانمندی‌های زنان درحوزه اقتصاد خانواده‌، مدیریت تولید و هزینه به حمایت، تعاونی‌های موفق زنان کار‌آفرین، برگزاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اجرای مسابقه بهترین‌ها در عرصه کار و اشتغال، مقاله‌نویسی با موضوع نقش زن در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی در خانواده از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته زن در اردبیل است.

وی خواستار اجرای احسن برنامه‌های هفته زن از سوی دستگاه‌های اجرایی شد و به خبرنگار فارس گفت: امسال نیز برنامه‌های شاخص و مهم دستگاه‌های اجرایی را احصا و ساماندهی کرده‌ایم.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل از برگزاری جشنواره 5 هزار نفری فاطمی با همکاری تربیت بدنی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: این جشنواره به همت مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی طراحی و آماده برگزاری است.

جعفری‌اصل از همکاری خوب هلال احمر و بسیج جامعه زنان در اجرای طرح ملی رحمت در اردبیل تقدیر کرد و یادآور شد:‌ طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص 6 هزار  و 250 نفر از زنان خانه‌دار حاشیه شهرها و روستاها آموزش دیده‌اند.

این مسئول همچنین از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در تیر ماه سال جاری در اردبیل خبر داد و بیان داشت: ما برای این روز برنامه‌های ویژه‌ای را آماده‌سازی کرده‌ایم که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی نیز ما را در این امر یاری کنند.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل در پایان سخنان خود توزیع بسته‌های فرهنگی، سی‌دی خانواده خوشبخت، خدمات مشاوره‌ای، بازدید از آسایشگاه سالمندان و چکاب کامل سالمندان این آسایشگاه‌ها توسط پزشکان داوطلب را از دیگر برنامه‌های مورد نظر برای این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول