اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بزرگداشت شهادت استاد مطهری صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در جنوب غرب تهران

خبرگزاری فارس: همزمان با بزرگداشت شهادت استاد مطهری و روز معلم برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری و توزیع یک هزار و 681 کتاب معرفتی در جنوب غرب تهران صورت می‌گیرد.

برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در جنوب غرب تهران

بهروز محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت روز معلم برنامه‌های ویژه از سوی حوزه اجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 17 گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 به مناسبت روز معلم و هفته کتاب تعداد یک هزار و 681 جلد کتاب را با موضوعات معرفت‌شناختی برای بهره‌برداری و استفاده بهینه مطابق با برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کتاب تدارک دیده که در سطح کتابخانه‌های نواحی سه‌گانه منطقه 17 توزیع می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا در حوزه فرهنگی معاونت اجتماعی فعالیت‌ها و برنامه‌های دیگری را نیز در سطح نواحی و مدارس منطقه تدارک دیده که اکران همزمان بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت شهید استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم در فضاهای بصری نواحی سه‌گانه از جمله این برنامه‌ها است.

محمدزاده در ادامه بیان دیگر برنامه‌های ویژه بزرگداشت روز معلم به مراسمات و مسابقات در سطح مدارس منطقه اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته کتاب ویژه برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات دیگری در سطح منطقه برای شهروندان تدارک دیده شده که از جمله آنها برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری است.

این گزارش حاکی است، همچنین مسابقات کتابخوانی ویژه ایام شهادت شهید مطهری و تجلیل از معلمان نمونه است که در هفته جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول