اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

4 شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه حضور دارند

خبرگزاری فارس: مدیر امور نمایشگاهی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: مهم‌ترین هدفی که در برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه دنبال می‌شود توجه به آموزش است.

4 شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار و ادوات باغبانی مشهد، علیرضا مظفرمقدم اظهار داشت: با توجه به حضور اقشار مختلف مردم در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد مسئله آموزش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه است.

مدیر امور نمایشگاهی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد، در ادامه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مردم و متخصصان از برنامه‌های اصلی نمایشگاه به شمار می‌رود به طوری که مردم می‌توانند به صورت چهره به چهره به پاسخ سؤالات خود درباره گل‌ها و گیاهان برسند.

وی از رشد 20 درصدی فضای نمایشگاهی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه خبر داد و افزود: خوش‌بختانه امسال نمایشگاه در فضایی به مساحت 20 هزار مترمربع برگزار می‌شود که شامل 16 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 4 هزار مترمربع فضای باز می‌شود که این فضا در 10 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مظفرمقدم، تأکید کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته انتظار رشد 20 درصدی استقبال مردم از نمایشگاه گل و گیاه وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود 300 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی با اشاره به حضور نمایندگی‌های شرکت‌هایی از کشورهای هلند، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا، افزود: نمایندگی‌های دیگری نیز از چین، آلمان، استرالیا، بلژیک، سوئد و سنگاپور در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر امور نمایشگاهی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد هم‌چنین از حضور چهار شرکت از ترکیه برای حضور در نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال برای نخستین‌ بار این شرکت‌ها به صورت مستقیم در نمایشگاه گل و گیاه حضور می‌یابند و در کنار شرکت‌هایی از خراسان‌رضوی، تهران، اصفهان، مازندران، گیلان، البرز، گلستان، همدان و مرکزی به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول